2014年9月27日星期六

尋細佬、細b + 細b被驅趕

近來氣溫、濕度回落, 舒服很多, 冷氣開少了,
三貓已有多個月冇得岀露台索下新鮮空氣,
點解我用"索"? 的而且確是"索", 
場面幾搞笑, 一放牠們岀外, 好似放監咁, 
仲要用鼻 + 伸長條頸 不停"索索"聲吸氣一段時間,
兼不停碌地沙反來反去, 反肚再反肚.......

我夜晚回到家, 暫不開冷氣, 給三貓索下氣開心下,
刻意不開燈, 卡樂b淺毛色好易辨認, 細佬、細b較難辨認。


細b本來在紙盒中瞓, 社團大佬架到, 已識趣自動起身讓位::vv4017
點知社團大佬嫌佢不識趣仲站在紙盒邊唔走, 起步驅趕佢::vv4002 ::vv4002 ::vv4002 



30 則留言:

  1. 回覆
    1. 陳仔囉::vv4063 ::vv4063 ::vv4063

      刪除
    2. 方包對細b真係好霸道....但係對住你又成隻鵪鶉仔咁任舞,有時好抵錫有時要打佢pat pat 教訓下先得

      刪除
  2. 回覆
    1. 出露台,怕唔怕跌?
      只肥猪仔虾虾霸霸,要打pat pat L-)

      刪除
    2. 我一定唔怕佢地跌, 自有方法, 連卡樂b有超高彈跳力也不怕, 不在此詳述, 此乃爭議性話題
      肥仔呢樣野真係冇得救::mm1673

      刪除
    3. 好有興趣想知點樣爭議性法 (^_^;)

      刪除
    4. 我家沒有任何窗網, 我並不是叫人不要裝窗網, 也認同義工要求領養家庭要裝窗網, 因為大部分家庭處於高樓 + 每個人細心、認真程度不同,
      係我家環境下 + 做事認真程度 (呢個前提不容隨口承諾), 貓地很安全

      刪除
    5. 我也認同,雖然要聽義工話。::kk3100
      小時侯,當家貓還是功能貓的年代,Bill婆婆 住的唐樓,家家戶戶都沒有裝窗花,貓網更不用說了,家中的貓,白天躲在床下底睡覺,晚晚都夜浦,都沒有聽過甚麼意外發生。

      刪除
  3. 真霸道!企喺側跟都唔得?
    妳又話教兩隻衰仔嘅?
    俾著我,即刻帶佢出街嚇死佢,嗯,門口貓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我教子無方, 宣告用馴狗方法馴貓失敗::kk3152

      刪除
    2. 嗯,妳分明就偏心! ―,.―

      刪除
  4. 回覆
    1. 不過佢地唔會好似2號咁嘈住要出去, 始終是室內貓

      刪除
  5. 妙妙:細B姐,完全明白你的感受T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 細B: 妙妙妹:(( , 我地係女仔, 同病相憐,一樣家有男灰貓, 冇男仔咁大隻、大力, 一定不及佢地打, 只有走為上著, 你都好d, 你仲年青, 我就來11歲啦:(( :(( , 除了肥嘢, 仲有一隻病貓,連隻最後入門的病貓也會打我、恰我:(( :(( :((

      刪除
  6. 如果我關燈我會睇唔到肥仔係邊:p
    妳露台都有網、欄圍住的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你契b 真係關燈睇唔到
      沒有, 有雀佢地也不激動, 只會雙眼發光

      刪除
  7. 細b婆婆真係慘, 都已經讓咗位架啦, 仲要比方包追::vv4017
    方包豬咁蝦蝦霸霸, 要打 pat pat 先得>:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我兩公婆特別遷就細b, 俾多d時間同佢獨處, 有時佢一早坐在床上等我瞓覺
      方包只like人, 唔like貓

      刪除
  8. 食飽飯, 唔水做, 曬月光, 乘秋涼, 爽死鬼::ww6054

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已給三貓滿滿的愛、富足的生活條件, 希望佢地今生無憾

      刪除
  9. 快d 中隻肥野兩搥......::ww6066

    回覆刪除
    回覆
    1. 自小打、鬧、罰方包, 佢勢不改變::mm1673

      刪除