2015年4月12日星期日

保安員



自從暫托靚仔,肥仔成為一隻很盡忠值守的保安貓,
一早沒有用籠困住靚仔,但牠一直不敢離開廚房,
保安貓盡責,但都要落場休息,估不到保安貓的威嚴伸展到屋內每一角落,
即使我打開廚房門,靚仔只是行到廚房門口,向外兩邊張望,
一望到肥保安員的身影、眼神,即急急腳退回。


究竟肥保安怎樣建立威信、令貓望而生畏? 全靠一早的下馬威


暫托已兩星期, 靚仔從未入廳

25 則留言:

  1. 方包用音波功兇靚仔.(^_^;).......究竟方包有冇追打過靚仔呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包點可能不打貓, 打過好多次, 咬甩靚仔身上毛毛, 通常係靚仔不停試探方包底線, 方包會教訓佢鍋金嘅

      刪除
  2. 靚仔好慘啊,有無表現唔開心呢?
    Bill Bill到現在對妙妙都是蝦蝦霸霸,好彩妙妙表現還好,自我吃喝玩樂,不把Bill Bill放在眼內::rr8065

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚仔同miu miu 一樣屬樂觀型,不過我一返屋企佢就不停叫我放監
      我諗bill bill同方包很難接受其他貓,卡樂b一向採用miu mui 策略,硬碰一定輸,細b慘D,有時避無可避,被方包打

      刪除
  3. 靚仔都會知自己寄人籬下, 唔會發圍, _方包唔好咁串::ee5077

    回覆刪除
    回覆
    1. 來咗兩星期,開始大膽,搞搞震,好彩今晚可以送走佢

      刪除
  4. 肥保安呢招叫“先聲奪貓”

    回覆刪除
  5. 方包有咗新目標, 會唔會追少咗細B :-?
    靚仔會喺你度住幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實細b一見方包,鷄咁腳走,望多一眼也驚觸怒方包大爺
      靚仔今晚走啦,我都希望佢早日回家,不再坐監

      刪除
  6. 靚仔真係好靚, 好鐘意佢對眼

    回覆刪除
  7. 應該頒個勤工奬俾肥仔啦,佢咁盡責:p
    咁快兩個禮拜啦?靚仔同妳三貓都有交流呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔有私心,所以盡責
      靚仔同三貓的交流只限fee、打貓,我家三貓都很自我

      刪除
  8. 仲要響警車聲...係人都怕咗佢....

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 靚仔阿媽一返到,我漏夜送走佢,等肥保安可以早日落更

      刪除