2015年4月1日星期三

原居民 vs 新移民

連續幾篇較傷感的blog, 生活總要繼續, 
卡樂b暫時仍然行得、吃得、瞓得、疴得,
只是吃少咗, 活躍程度減少了。

轉下mood


近來親戚的貓來寄宿, 肥仔、卡樂b好緊張、不安, 
細b繼續與世無爭, 望了幾眼, 回自己床位休息。




入屋多年, 卡樂b一些街上習性、智慧仍未改,
 針灸醫生不信牠曾是流浪貓, 我堅信不移, 細b、細佬絕對沒有卡樂b碼的習性、智慧。睇片...........


25 則留言:

  1. 過兩個禮拜,小花同芝麻又來我家寄宿兩星期,四隻到時一定又成日追逐
    卡樂B咁叻既!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾放寄宿貓行出籠在廚房內行一陣,肥仔、卡樂b即時好不安,fee+怪叫,我的貓不輕易接受外來貓,寄宿貓要辛苦D困籠
      卡樂b個腦袋靈活, 經常做出一些意想不到的嘢

      刪除
  2. surviver
    所以我話佢求生意志超強

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 雖然靚+乖,但我會更欣賞如果親戚肯領養,上一代人對動物的看法與我們很不同

      刪除
  4. 條片加埋你 d 對白, 真係笑 CC ::kk3048
    親戚貓好靚仔呀, 你會唔會放佢出嚟自由行呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗到佢回家都未有得自由行,肥仔成日企係籠前監察新移民

      刪除
    2. 有晚放佢半自己行,在廚房、工人房活動,點知佢痾屎係我sink 盆,搞到我清潔一大輪

      刪除
    3. 哈哈哈,貓地都要霸地盤

      刪除
  5. 咁嚟饮水都得::kk3050
    以前 COFFEE 小姐都係咁用手拨d猫糧出嚟食

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b很少肯飲水兜的水,最like拖地水、沖涼水、浸菜水、水喉滴水……

      刪除
  6. 回覆
    1. 靚仔在家痾係浴缸,放些少沙只是指導作用,等佢知去邊度解決啫

      刪除
  7. 靚仔真係幾靚喎
    我少爺都係, 鐘意左抓右抓, 戒唔甩

    回覆刪除
    回覆
    1. 勸極都不肯領養,靚仔購自寵物店
      流浪貓基因冇得改

      刪除
  8. 靚+乖 = 傻靚, 叫佢行前D, 佢就行前D俾人揼, 卡樂b: 靚仔, 禾係坐館, 呢度禾睇嘅::kk3099

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也曾經愛名種貓, 心態一早已改變
      卡樂b、肥仔對外來貓絕不客氣, fee完即打, 特別肥仔

      刪除
  9. 卡樂B擺明蝦人想飲哂人哋啲水.....XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望卡樂b可以飲多d水, 舒緩腎病帶來的不適

      刪除