2015年3月28日星期六

針灸(二)

今星期第二次帶卡樂b針灸,
醫生插針時, 佢身體有輕微抽搐,
針灸中的卡樂b比去年消瘦了很多,


要一隻貓維持此姿式二十分鐘好困難,
所以我要用手不停摸佢頭仔、頸,令佢不會Fing 甩身上的針,
有了第一次經驗,今次只是甩咗4支針。




今星期也開始服用中藥,醫生當人腎虛咁醫, 開了兩種藥粉, 
我的中醫師也曾開此兩種藥粉給我, 因為我長期腎陰虛, 
雖然貓服用份量比人少很多, 每日兩次, 每次共0.6克,
 開水用針筒餵, 失敗, 中藥始終苦澀, 
唯用pill pockets包住, 成為4粒波子, 每日8粒波子, 
因為size頗大, 塞得好心痛, 
頭三日更每日半夜嘔岀夜晚所吃的糧, 已經瘦啦, 辛辛苦苦吃咗又等於冇吃, 
同醫生商量後, 決定每日只吃一次中, 試了一日, 半夜冇嘔。
今日再去另一診所買膠囊塞中藥粉, 變成每次吃兩個膠囊, size縮小易d餵食。
因為服用中藥, 我暫停過往4年日日給卡樂b服用的蟲草、靈芝, 每早佢要服用的中、西藥已好幾款,怕牠小小身軀受得太多。




32 則留言:

  1. 佢眼神好堅忍
    求生意志好強
    做得幾多得幾多
    順安天命

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信佢求生意志好強, 雖然幾年來不喜歡吃藥, 但算合作
      醫生幫狗針灸多過貓, 加上佢不怕生, 第二次見面已攬住佢惜惜

      刪除
    2. 記得細佬腎衰竭末期
      那年多每晚洗腎的日子
      唉.....心都乸實揪住痛

      刪除
    3. 卡樂b暫時不用打皮下水, 佢自己肯飲好多水
      西醫建議佢接受Intravenous fluids (IV), not subcutaneous fluids (sub-Qs)
      IV 一定要由醫生做, 因為入血管, 要住院2-3天, Sub-Qs 可以在家自己做

      刪除
  2. 睇見佢瘦咁多,真係好心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是所有末期腎病貓必經之階段, 心痛之餘, 珍惜眼前

      刪除
  3. 身體有輕微抽搐 <<< 會唔會係 "吉" 痛佢咋 :(
    卡樂b ~ 加油呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信同人針灸一樣, 會有少少痛, 卡樂b算是合作

      刪除
  4. 見靚仔卡瘦咗好多, 又要哽難吃的中藥, 我都好心痛 :((

    回覆刪除
  5. 其實卡幾B咁忍得痛、又忍得苦,已好叻叻,繼續努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會繼續給牠適當治療舒緩不適, 其他由天命, 睇佢自己能力,末期腎病貓剩下的日子以"月"計

      刪除
  6. 我家亞金有糖尿病早晚要打胰島素, 後關節退化有做針灸, 都有三年時間, 我會用個拆得開貓箱, 醫生落針時會用毛巾墊底, 落針後就將毛巾包住亞金轉去貓箱, 個箱拆開一個膠兜咁, 最好D毛巾可以令佢轉唔到身, 固定佢之後用塊佢中意被仔蓋住, 咁佢就乖乖半個鐘~

    回覆刪除
  7. 而家入你卜真係好大壓力........

    回覆刪除
  8. 真係食藥食到嘔, 腎病貓易嘔又冇胃口, 若齋針+灸可以延緩腎病惡化和改善消化系統症狀, 唔駛食咁多藥就最好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日減少服中藥一次之後,冇再日日嘔,但胃口依然冇乜改善,會繼續針灸一段時間睇下效果

      刪除
  9. 加油啊~~~卡樂B!!!
    希望針灸可以幫到佢......
    我生完B都有搵中醫針灸

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪+鼓勵!
      我相信針灸有一定作用,不過貓貓唔識話我知,要效果顯著人才可觀察到

      刪除
  10. 我記得,每次去完覆診都會好心痛,一出診所門口就只有流眼淚

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然難免有不捨, 卡樂b病了多時, 有心理準備, 冇外來刺激, 我仲可應付, 別人一問, 我也控制不了情緒眼淚直流

      刪除
  11. 盡做. 當年我隻加德里奧... 都捱咗年幾.... 至少無憾
    加油....

    回覆刪除