2015年3月15日星期日

傻仔x2

兩隻傻自困入籠成晚, 唔捨得走。

攰了, 坐下都唔走

太攰閉目養神都唔走
這籠是6年前為迎接卡樂b入門所購, 用完幾星期就一直放入地窖, 有d生銹添,
今日取岀不是為加貓, 而是為下星期入宿的親戚暫托貓, 
會留宿兩星期, 將肥仔考驗, 希望佢唔會好似當年卡樂b入門時咁發癲

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 新屎炕::kk3100
      有猫嚟暂住,相信肥仔会好唔得闲

      刪除
    2. 新屎坑咗幾個鐘,跟住兩條友終於自己走出籠
      肥仔一定會好忙周圍巡邏維護佢領土,仲會一路巡,一路怪叫

      刪除
  2. 咁一於兩個儍仔入籠,暫托貓自由行::cc7119

    回覆刪除
  3. 新屎坑, 要坐返夠本先:))
    你有冇同佢哋備定案, 話有客人入住?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未備案,就算備咗案,佢地都係唔like

      刪除
  4. 佢地知道有新貓入嚟, 諗住霸住個籠, 無地方俾佢住咁話......你睇佢地幾齊心, 有外敵入侵, 兩個坐到幾貼::kk3187

    回覆刪除
  5. 耐無坐, 點都要坐番夠本

    回覆刪除
  6. 其實两個儍仔系霸地盤呀,两個都諗住鬥耐性,你唔走我都唔走,最後系邊個走先呢,我買卡樂B

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm2065 佢地阿媽好懶, 冇理佢地準備去瞓, 最後邊個先走就真係唔:@)

      刪除
  7. 毛孩有佢地嘅世界, 禾地管唔到, 必要時貓奴才出手, 卡樂b咁快攰嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望明白點解佢地會打交
      卡樂b狀態大不如前啦

      刪除
  8. 有冇試過三隻一齊入晒土?肯定超big :p
    我成日都幫朋友托貓,但都俾佢去一齊自遊行,間唔中4隻打

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇試過三隻一齊入籠,一定大打出手
      我除了幫義工暫托6貓兩日, 冇幫其他人托啦
      自由行一定打交,本身三貓已成日打啦

      刪除
  9. 親戚暫托貓自由走, 佢兩個呢就.... 繼續住籠, KEKE :))

    回覆刪除