2015年3月7日星期六

沖擊

近來受到幾個小沖擊,
1. 工作上換了上司,
他已是我在此機構的第八任上司,磨合不是問題,
通常剛上任的人睇嘢樣樣眼,認為自己祖國的一套最好,
nothing is impossible, 乜都想改革,這是最難磨合的,
等我慢慢來應付,過程中千祈不能say no, let him explore.

2. 家庭中,因一小事沖擊了十年來我同老公對鄰居的包容和忍耐,
我們認為對方實在欺人太甚,自己犯規十多年, 竟去投訴一個沒有犯規的家庭, 
決定反擊,過程中我的情緒多少受到影響,有幾晚很夜瞓,
明知小事一樁,但要放下的確不易。
最終由老公接手處理,他比我更氣憤,因為積壓了十年的怨氣由鄰居自己引爆,
他手法比我精明、強悍, 應該可以解決。

3. 現在年紀大,我好少話減肥,
但一年總需要一次大清洗大掃除,要不終會變肥師奶,難回頭,
節制飲食兩星期,減了4磅,
仍未達標,會維持節制飲食一排。
好處是多了時間休息,因為不需要買、洗、煮。

4. 卡樂b三個月內又輕了一磅,好擔心,
知道可以做已做了, 但仍約了醫生,尋求內心comfort

肥仔體重達16磅,好彩吃減肥糧當自己吃緊零吃傻仔一個, 體重近來沒有再上升。


細b繼續每日23小時睡眠,與世無爭,除了要間中捍衛肥仔突襲

28 則留言:

  1. 其實你對卡樂b已做得很好,其他的就看他自己了
    換咗8個上師咁多...犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 家是休養生息的地方,遇著一些差的鄰居真是一件令人頭痛的事,希望方包爸可以完滿解決

      刪除
    2. 卡樂b已病多時, 早有心理準備, 但仍自私地希望牠活得耐d
      我是在外資公司工作, 所有老細由在外國的董事局任命, 香港公司是總行精英的訓練場所, 精英升職前必經的洗禮, 以考驗能否更上一層樓, 所以要適應幾年轉一老細, 重新洗牌
      我居住地方戶數少, 大家盡量維持表面良好關係, 如不是對方欺人太甚+過份自私, 我們不會escalate 反擊, 今朝起身, 似乎對方已妥協

      刪除
  2. 新官上任三把火, 需要時間磨合

    回覆刪除
  3. 人生永遠都係咁
    福無雙至
    禍不單行
    頂得幾多得幾多
    勞力勿勞心

    回覆刪除
    回覆
    1. 小沖擊不算是什麼, 我不是容易放棄的人, 如不是人生不會行到今天, 會發泄, 但不妥協、放棄, 心理質素則永遠活到老要學到老

      刪除
  4. 卡b早晨…晏d再上嚟……love u

    回覆刪除
  5. 1。已经第八个上司,冇嘢会难得到妳
    2。老公出马,一定掂
    3。呢样嘢好难搅…减肥係我终生事业, e+我计划、想…由一个肥C9変返个靓C9,明天开始减减减::oo2014
    4。有聚就有散,卡乐b入得妳家门已经好幸福,放下不易,但都要尝试::vv4064

    回覆刪除
    回覆
    1. 做到第八个上司, 證明我老啦, 我很清楚自己靠乜生存, 沒有人啃得落的硬功佔了大部分, 不擔心
      紛爭settled\m/
      我自12歲開始減肥的幾十年經驗, 不要急於見成果, 反彈更快, 不要捱餓, 這是我現時的減肥方式, 大家一齊努力::mm2372
      會繼續努力放下對卡樂b的執著

      刪除
  6. 我係呢間公司做了廿年,同妳一樣已換了好多老細,每個老細唔同性格,真係要段時間適應
    其實卡樂B依家幾多歲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估到你公司的性質, 經歷得多, 已當吃生菜:D , 因為我是上司直接之下, 所以受得應
      我收養卡樂b足6年, 牠入門已是有些少牙漬的成年浪浪, 估計現時約8歲

      刪除
  7. 喺工作上, 我相信你係一個絶對有能力的人, 換幾多個上司都難唔到你啦:-B
    老公出馬兼SETTLE埋, 你唔使再煩 :-bd
    減肥要有恒心, 我都想咸, 但就衰喺 "冇恒心" 手上:P
    你 & 卡樂B都已經做得好好架喇, 放鬆 d, 要用平常心去面對
    方包 & 細b ........ 好想攬吓佢哋呀::ww6054

    回覆刪除
    回覆
    1. 工作上有時也會覺厭倦,需要其他興趣去平衡,如果不是很難長久做下去
      鄰居是愛熱鬧、面子之人,同我樸實之生活有很大偏差,一向只是早晨、hi打下招呼咋
      下星期會帶卡樂b見醫生,睇下有冇新藥幫到佢
      方包傻更更,有時肯俾陌生人抱,細b就生人勿近,會發晒顛

      刪除
  8. 數數下,我也換過8個上司,好有可能唔止天::kk3024
    卡樂b,平常心吧,他能在你家生話,已經比在街上流張好好多::_342
    我都好想抱下3豬::kk3034

    回覆刪除
    回覆
    1. 頻密換老細,有好有唔好,如果唔夾,又可以好快洗牌再玩過,我也不是同個個老細夾,只有兩、三個好D,其他的一般般啦,工作關係啫,不是過人世,睇開D日子易過
      卡樂b本是給另外兩家庭認咗領養,可能佢外表不錯,多人有興趣,但愛協最終㨂了排第三位的我,我都有D意外
      三貓中細b不肯俾陌生人掂,行近D都會fee fee 聲,得卡樂b、肥仔可以埋身

      刪除
  9. 回覆
    1. 有名你叫肥仔,應該叫肥伯, 佢今年9歲啦, 不過佢又唔係吃得多,吸收好加懶得郁造就中年發福

      刪除
  10. 希望你家新一年事事順境, 各人/貓身體健康!!

    回覆刪除
  11. 我成日都好想盅x你舊方包或者::ww6066
    卡6B睇凸e生未呀, 點講呀 ??
    小小沖擊等於激勵, 等於苦海翻細浪, 藉著毅力恃我志氣總要步步前望...::oo2056
    講恆心邊個夠你嚟呀, 祝早日達標 ::mm2255

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包大大舊最好攬,我唔開心時都係揾佢佢攬住
      約咗下星期見醫生,睇下使唔使調整下藥物
      講恒心之餘都要睇下爲乜,我最近認識一堆攝影猛人,但提不起興趣向他們學師
      減肥有進展,距目標又近了

      刪除
  12. 卡樂b三個月內輕了一磅, 確實令人擔心,佢胃口好的話會好D, 下星期見醫生睇吓驗血指數有冇差了很多, 好怕餵佢地愈食愈多藥, 影響佢地心情, 又怕加重其肝腎的負擔, 真是很矛盾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日上磅比一星期前下跌50g, 照咁速度, 兩個零月又會唔見一磅
      相信醫生亦冇乜板斧, 有一新藥, 我上網做過資料搜集, 作用同佢吃了4年的fortekor差不多, 根據IRIS, 卡樂b已達IRIS Stage 3, 即腎功能只剩下25%, 由於一直同時餵食中藥, 4個月前驗血, 除了腎指數, 各指數仍正常, 特別P仍正常, 醫生也感意外, 可能中藥調理幫了忙

      刪除