2015年3月21日星期六

針灸

因為卡樂b體重持續下降, 4個月內兩次見醫生. 抽血、尿化驗,
腎功能比4個月前再衰退, 進入第四期 (即未期),
醫生沒有太多可做, 只開了抗抑鬱藥, 副作用是增加食慾,
吃了第一粒抗抑鬱藥頭12小時的確胃口大增, 之後吃第二粒已不見乜效果,
再惡化, 只有定期入院洗血, 令佢舒服d。

隔日帶卡樂b去做另類治療, 針灸, 希望改善血液循環, 腳仔暖d, 舒緩不適,
第一次針灸, 加上個性親人不怕生, 吉高屁股周身郁想討好人, 搞到身上的針跌咗好多,
不肯給醫生在鼻上落針, 因在視線范圍內, 兩次fing甩鼻上針, 
最後放牠入袋才稍微靜下

之後醫生給牠打一針Vitamin B, 也不哼一聲沒有任何掙扎, 好合作,
醫生對一隻曾是流浪貓的表現也覺意外, 話如果牠不是有病, 可以當動物醫生,
頓時令我鼻子一酸。

27 則留言:

  1. 卡B & 卡樂B 努力......其實你已為卡樂B做了很多, 不要太擔心, 卡樂B係一隻好醒目ge 貓
    佢做針灸 fing 甩d 針, 驚唔驚d 針會斷?

    回覆刪除
    回覆
    1. 能力之內一定盡力舒緩卡樂b痛苦
      我覺得醫生吉針好淺, 所用的針也比人用的短, 卡樂b不是恐慌fing, 只是坐唔定, 不太擔心會斷

      刪除
  2. 谂咗好耐,唔知讲乜好…妳对卡乐b……令我好感动
    You're a GREAT MUM!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對對我好的人、動物上心, 從一而終、不回頭、珍惜

      刪除
  3. best yur best to love him until the last day

    回覆刪除
    回覆
    1. definitely will,can't bear seeing him deteriorating without doing anything

      刪除
  4. 針鼻好痛佢又睇到枝針, 入針比人淺好多, 好易甩,抗 抑鬱藥和一般開胃藥冇乜用, 針灸可唔可以令CAL B 胃口好D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知抗抑鬱藥和一般開胃藥只有短暫效果, 唔通長期日日吃抗抑鬱藥, 卡樂b沒有depression
      暫時只針灸咗一次, 要個個星期持續針灸起碼2個月才有成效, 我唯有每星期攞半曰假帶卡樂b去針灸, 另醫生也開了中藥粉, 要下星期才取到

      刪除
  5. 其實我睇完, 都好心傷
    你已經照顧得佢好好

    回覆刪除
    回覆
    1. 這好似照顧長期病患的老人家, 睇住佢慢慢地喪失昔日的面貌, 對我是個學習旅程

      刪除
  6. 你同卡樂B都要加油::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日開始服用醫生開的中藥, 希望改善胃口

      刪除
  7. 妳同卡樂B都要加油!
    我相信卡幾B唔會咁輕易放棄自己的!!

    回覆刪除
  8. 卡樂B,加油啊! 她能得到你無私的照顧,是卡樂B的福氣!::ww6002

    回覆刪除
  9. 針灸可舒緩病情. 卡樂B會同媽媽一齊努力的. 加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望針灸減輕卡樂b痛苦,特別是嘔吐

      刪除
  10. 呢幾日有無見好呀?
    點都好,卡樂B真係好叻仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時未見有好轉,針灸也不是靈丹妙藥,希望針多幾次有D效果
      卡樂b的確好叻仔捱咗4年

      刪除
  11. 卡樂B真係超乖!你一直都好努力,兩個都抵錫!

    回覆刪除
  12. 卡樂B真係超乖!你一直都好努力,兩個都抵錫!

    回覆刪除