2015年3月14日星期六

估唔到

出外買一週食物、日用品回家,見到肥仔坐在高架上,已經忘了牠多久跳不上高架,
我睇扁了肥仔,牠坐得露出少少屁股,又側埋一邊,
坐了一會兒就自動下架,有自知之明。

卡樂b現在很怕凍,今日20度,長期坐在modem上,
又不肯著衫,又不肯睡暖水袋, 情願迫埋modem上瞓,冇得迫佢,見到就心痛。

最近第一次去學空中瑜珈,雖然已持續練瑜珈8年,但仍鷄手鴨腳,
第一次經驗講不上太驚訝,
但對於一個一世人也做不到拱橋、一字馬的人,可以一嘗試做到的感覺也不錯
因為現時很多人想學,而空中瑜珈所需要的空間比一般瑜珈多兩、三倍,
一班收得多人,導師又不多,好搶手,
我會繼續疏落地練習、始終兼顧不了太多活動。

15 則留言:

  1. i wanna try too
    but no extra money+no time

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於身體柔軟的人來講, 應該幾好玩, 高血壓就唔好玩啦, 我倒立太耐都頂唔順要提早起番身

      刪除
  2. 我個兩位, 而家一個長期瞓梳化, 一個長期瞓書枱, 點都唔會一齊
    空中瑜珈, 睇人地玩, 好似好難

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家三貓長年各有各瞓, 仲會打交
      空中瑜珈其實容易d, 很多動作不受手臂肌肉、core muscle不夠力 (女人弱項)+肌肉僵硬影響都可感受到, 但要時間適應

      刪除
  3. 好明显…个高架变细咗::kk3078
    卡乐b想点就由佢,唔迫佢係啱嘅……妳心情我都好明白::vv4064
    yoga……我一窍不通,搭唔到嘴::kk3050

    回覆刪除
    回覆
    1. ::vv4049 高架变细咗, 你雙眼變細咗就真::vv4046
      冇辦法, 老公叫我俾佢開心過埋餘生, 不要限制佢吃罐罐
      試下學, 可能會變得有興趣呢::_342

      刪除
  4. 卡樂b現在很怕凍,是陽虛吧? 最好有識中醫的VET幫到佢, 包括針灸(因對肝腎脾傷害/ 副作用較少), 這幅相CAL B瘦了很多,現在不長肉是大分子如旦白質流失大多吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. "大多"應是"太多"

      刪除
    2. 從西醫角度, 血液循環減慢, 所以怕凍, 會試下揾醫動物的中醫
      比起佢病後高峰體重接近5kg, 唔見了1.2kg, 肉眼睇個個都話佢瘦咗, 蛋白質流失就肯定啦, 佢又比以前細吃, 雙重打擊, 蛋白不肯自己吃, 要force feed, 一日都唔質得多

      刪除
  5. 貓地就係咁,佢哋做啲嘢真係估佢唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時跳上餐檯都塔Q, 想不到佢突然有能耐自己上架

      刪除
  6. 回覆
    1. 我三貓中只有大女肯著衫, 兩隻仔好叻自己除衫

      刪除
  7. 卡樂b坐MODEM 無益喎, 有幅射呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阻止唔到佢, 開始帶佢去針灸, 希望幫到佢改善陽虛

      刪除