2015年6月14日星期日

減肥失敗

肥仔吃咗處方減肥糧一個月, 完全沒有瘦到, 體重不變,
發現佢其實幾鐘意吃減肥糧, 定太肚餓? 我分辨唔到,
處方減肥比一般減肥糧貴一倍, 
阿媽決定吃完唔再買, 
減肥要配合運動, 阿媽暫時實在分唔岀時間幫肥仔減肥

一隻腳放岀紙盒外, 迫唔入盒內



37 則留言:

  1. 回覆
    1. 只纸盒太细啦::kk3078
      7.33.......唔肥唔肥::oo2028

      刪除
    2. 7.33唔肥唔肥::kk3198 , 擔心痴肥引發肥貓病

      刪除
    3. 擺明肥仔骨架大....16 真係ok 架

      刪除
  2. 條尾喺磅外,應該唔止呢個數!

    妳都唔明啲動物嘅,要大隻至架勢㗎嘛!

    再減份量算啦,運動冇用㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢條小豬尾咁細, 有幾重吖?
      痴肥搞到有肥貓病要我服侍就慘啦
      減唔到份量, 因為日間返工有時夜歸, 留咗d長糧俾要增肥嘅卡樂b、細b, 可能大部分俾肥仔吃咗

      刪除
  3. 細佬有肥種基因, 典解佢食極都唔飽? 減肥糧係咪干糧呀? 干糧容易肥D又唔夠水份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有肥種基因就一定架, 你見過佢老豆方世伯大隻照
      我都成日吃唔飽, 很多人未見識過也不相信
      減肥糧係干糧, 夜晚吃罐罐加杞子淮山水

      刪除
  4. 減肥糧會唔會因為有味精所以細佬特別鐘意食
    佢7.33......唔怪得要減肥囉
    我契B 6.3醫生都話佢肥,不過暫時唔駛食減肥糧住

    回覆刪除
    回覆
    1. 處方減肥糧應該冇味精難啃, 可能太肚餓, 俾乜佢也照吃
      契b也是肥種, 小心睇住變肥仔

      刪除
  5. 肥得黎開心好過瘦得唔開心
    方包可能是先天骨架大,來路品種大隻小小唔使咁緊張 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 瘦得來唔使節食就very good::kk3107
      方包是先天骨架大, 但總不能痴......肥....落去

      刪除
  6. 第二張相嘅肥仔好的骰呀::_343
    若唔係為咗佢哋嘅健康, 我真係唔想同佢哋減肥, 尤其係節食, 長期肚餓嘅感覺好慘:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 的骰::kk3198
      我好吃得, 絕對感受到肚餓嘅感覺...........好慘兼情緒低落

      刪除
  7. 我少爺 同 Rouquin 就差唔多 4.5 kg, 不過黑色都影得佢瘦咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 4.5 kg 好fit、標準, 肥仔只試過bb時4.5kg, 一到不復返
      少爺 同 Rouquin會外岀打獵, 有運動

      刪除
  8. 本身個鞋盒細啫....
    你估比肉肥仔食, 會唔會飽耐d呢::ww6018
    因為貓豆易消化...唔飽得耐...

    回覆刪除
  9. 幫貓貓減肥真係好難................

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要我工作時間有時好長,唔忍心三貓捱餓, 放D長糧, 成為肥仔致肥其中一原因

      刪除
  10. 不是鞋盒, 是A4紙盒
    唔知, 佢唔吃蒸雞枊、魚, 總之佢有d似我, 唔揀飲擇食又吃得, 分別在我有運動,佢唔郁

    回覆刪除
  11. 我肥金一樣食糖尿糖控制體重都咁肥,真係無計~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常糖尿病患者好消瘦, 肥金應該不太嚴重

      刪除
    2. 佢控制到就肥, 如果瘦就要加藥, 而家已經係 7 UNITS胰島素, 佢體重MAX T_T

      刪除
  12. 佢似我, 骨架大, 唔好keep fit 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇keep啦, 星期六、日吃完收碗, 搞到肥仔囉囉攣跟岀跟入, 用痴痴眼神望住我, 搏我心軟俾野佢吃

      刪除
    2. 咁你俾佢唔吃嘅蒸雞枊、魚, 睇佢典?

      刪除
  13. 越肥就自然越懶架啦, 我.......肥之仔細佬都係咁, 我估佢都就嚟 7 kg 啦 ~

    回覆刪除
  14. 完全沒有瘦到, 體重不變 ~ 唔增磅都唔錯啦, 方包呀媽 ::kk3099

    回覆刪除
  15. 我已放棄減肥啦,咁多美食,點減...

    回覆刪除
  16. 唔緊要, 大貓都減唔倒....

    回覆刪除