2015年7月9日星期四

逃避被餵食

卡樂b已成為95%人工餵食的貓,每日除了服用中、西藥外,
大部分食物都是靠我人手塞入口,佢冇晒胃口自己進食,
4、5月期間仍肯自己吃ciao 零食mousse (早排759有得賣) 當正餐,
現在又不太肯吃,除了個別合牠口味的mousses 仍肯自己進食,其他罐頭全不肯吃,
靠每日塞入口的腎病干糧、蛋白維持生命。

塞得多,牠每次見到我拿兜出來準備塞佢吃嘢就躲在角落逃避

塞完閉目養神一會又回復正常。

陪媽媽坐按摩椅

由我家鐘點示範怎樣塞干糧, 這段短片算餵得暢順, 
大部分時候是塞入口、吐岀來、再塞, 反反覆覆多次才能塞一粒干糧。

*******************
早前見bill媽買特價芒果整雪條,我雖然極度不適合吃芒果,見到抵到爛印度芒果
有瑕疵賣$4/個, 原價$19.90, 每個成570g, 唔買對唔住自己,
實在太大個, 又甜, 一個已足夠整盤芒果布甸






40 則留言:

  1. Force feed 真是令人頭痛,傷感情,但又無其他辨法,卡B媽,加油!
    芒果布丁好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早前都有攰的時候,放棄容易,堅持難, 隔了一晚,我已冇事
      我手藝一般, 吃得落口啦

      刪除
  2. 回覆
    1. other than poor appetite, he still looks good, that is the reason i continue the tiring feeding

      刪除
    2. today the vet has changed the chinese medicine prescribed to him, hopefully it'd improve his appetite

      刪除
  3. 人工餵食, 大家都辛苦, 唉!
    不過千萬唔好放棄呀, 加油!

    回覆刪除
  4. 卡樂b精神都幾好喎,你哋都要加油!!
    自家製芒果布甸係最正,我都想買芒果返嚟整沙冰 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃完嘢隔一陣佢就幾精神,有時見佢合上雙眼,我知佢又唔舒服
      D特價芒果超抵吖,唔買唔得

      刪除
  5. Mango pudding::oo2082
    冇晒味口食嘢…好心痛!衷心希望新中药帮到佢::mm1731

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易整架,一合芒果啫喱粉加水加一罐細的淡奶加芒果粒,so easy
      見步行步,冇胃口再加上嘔吐,很沮喪,會盡量繼續幫卡樂b舒緩不適

      刪除
  6. 盡力吧! 試吓 強餵 罐頭(隔渣), 濕濕地滑滑地易入口, 有打皮下水嗎? 腎指數高會冇胃口
    $4個芒果,成磅多重, 好抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自己主動飲很多水、包括污糟水、雨水…未打水住,胃酸過多也令佢冇胃口
      我冒著肚痾也照吃芒果

      刪除
    2. 我每日再用針筒餵最少100ml杞子淮山水給卡樂b, 細b、細佬也有飲, 份量少很多, 也會加兩茶匙落罐頭溝俾佢地吃

      刪除
    3. 哈哈, 禾細個時會先食定保濟丸, 再食芒果!

      刪除
    4. 我每日吃一格芒果布甸已搞到日日肚痾

      刪除
  7. 想問點將乾糧塞入口呀?好似餵藥咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似餵藥咁,不過比起餵藥,佢冇咁抗拒,始終是牠熟悉的食物,遲D 上陣一段鐘點餵卡樂b吃干糧的短片,是比較順利的一段,有時佢會奮力反抗不肯吃

      刪除
    2. 已上載餵卡樂b吃干糧的短片

      刪除
    3. 睇到啦,好彩佢唔抗拒,都好易餵到

      刪除
  8. 喱埋避妳,見到都心痛!
    盡做啦,至緊要大家舒服!

    回覆刪除
  9. 真係, 都係嗰句, 你就做到足架嘞, 卡6b 亦非常合作...
    睇命數....
    忙果布甸 , 正

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱著過一日得一日, 每日都是努力賺回來, 惡化後不知不覺又過了4個月
      芒果布甸好易整我先會整

      刪除
  10. 聽見都覺心痛, 只可說句.......卡b &卡樂b 你地要努力, 加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 生離死別是人生必然, 會努力幫佢直到無計可施

      刪除
  11. 卡b
    有事相求
    麻煩你給我潔齒用品購買方法
    謝謝妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用兩途徑購買
      (1) 香港貓醫院, 中環鴨巴甸街37號地下, Phone: 2975 8228
      (2)貓義工lisa義賣, 先入$, 再郵寄給你
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151720092987756&set=a.10152332689572756&type=3&theater

      Price: approx. HK$235/40g

      刪除
    2. Forgot the product
      "ProDen Plaque Off"

      刪除
    3. 卡b
      火在銅鑼灣買到了
      謝謝你幫忙

      刪除
  12. 回覆
    1. 幾正架!好香,連老公、鐘點也讚不絕口好味,超市仲有緬甸芒果,$40兩個,我姑寒未捨得買來試

      刪除
  13. 卡B媽,你地兩個好努力!大家盡力而為!為你們打氣

    回覆刪除
  14. 原來那麼慢長……早已開始了……
    強喂是我最怕的,怕不知能喂多久……一定很氣餒的……

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在才見到你留言
      照顧慢性腎病貓是條漫長、痛苦的路, 但也是貓常見病患之一, 一定有氣餒的時候, 要調整心理再上路

      刪除