2015年12月5日星期六

翻抄yahoo時代的blog

今日某報頭條觸動我當年痛處, 一女子懷疑被盜身份証導致損失808萬, 再次提醒大家遺失身份証,不能掉以輕心。

copy & paste 我當年的yahoo blog 
這女子如有做以下第二、三課就不會招致損失。

*************
我最近經歷人生第一次被偷銀包,仲要係家中被偷 ::mm2169 ::mm2169 ::mm2169 

我很少遺失貴重物件,記得另一次是十多年遺留部菲林相機在寶蓮寺, 醒起返去已被人取走。

我算是個小心的人, 但再小心亦有盲點, 盲點就是在家, 冇介心, 所以中招。

當天因家中有維修工程, 需搭一小型棚架,上午有兩搭棚工人來, 一個在外墻, 一個在室內負責傳遞竹枝、工具等, 約中午時完工走了。

接近中午時份有大判和他的一位伙計上來開工至傍晚。

我一向入屋就將手袋放在餐枱上,因有陌生人, 我將手袋拉連拉上。

兩個工人傍晚離開後,我趕往中環吃晚飯,上了巴士遍找不到銀包, 唯有落車回家找,當然找不到,晚飯亦要取消。

思前想後,當天有一搭棚工人曾在屋內行走,由一房去另一房, 冇憑冇據, 我唯有當人生另一教訓。

即時打電話取消6張credit card、1張debit card, 向公司報告不見了大厦non-office hours 的access card。

人生第一次入警局.........報失身份證, 原來入境條例已修改,遺失身份證無需要先報失再補領, 可直接申請補領。 接待我的警員很好人,教我等一星期後再去補領身份證, 因為如果賊人有良心的話,會將身份證、回鄉證投入郵箱,政府有一部門專責處理此類遺失證件, 假設賊人即日投入郵箱, 約5個工作日後才有人通知我。這是我學到的第一課。

第二課.... 補領完身份證, 去各開户銀行留一副本,避免有人行使遺失的身份證冒認本人。
第三課....更改各開户銀行、信用卡簽名式樣, 避免被人冒簽, 因銀包中有我簽帳的slips同多張空白支票。

第四課....更改所有提款卡、電子銀行密碼

第五課....dick 起心肝再次簡化、精簡所持有的credit cards、銀行户口
課....最重要.............一定要揾人呻下以舒解心中抑鬱
*********

無厘頭加插三貓近照


19 則留言:

  1. 我好耐無用銀行櫃面服務, 最近用, 名字簽了幾次, 職員也說不對, 所以今次這新聞令我很震驚, 有身份証, 沒簽名就可以轉賬嗎? 很可怕啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不能,今次盜用者是用身份證+冒簽名 成功轉走款項

      刪除
    2. 我回看十多年前簽署的文件,式樣也好似你咁變了,會變才是正常

      刪除
    3. 我最怕在銀行簽字,沒有一次可以一take 過成功的,通常越簽越樣衰, 試過要求即場改簽名

      刪除
  2. 我覺得相當奇怪
    是咁的...我老家之行包括要跑銀行, 其中要做個轉帳, 數目當然無幾百萬啦, 但我都被銀行打來核實, 仲要問幾多問題, 有D真係唔係當事人係答唔到架, 所以我奇怪點解會咁容易過關呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年各種銀行騙案多, 有d人覺得打電話核實煩人, 針唔拮到肉唔知痛, 應該慶幸有額外核實
      估計此案做全套, 假扮當事人face to face 轉數, 所以過到關

      刪除
  3. 好多年前唔見咗銀包, 搞到好煩, 為免再煩, 我 e+ 對貴重物品會好謹慎
    今次呢單嘢, 個事主就真係慘, 但咁大銀碼, 都咁易俾人轉走, 銀行嗰邊會唔會又疏忽咗 d 呢
    記憶中上次妹頭係"痴"方包架喎, 今次就"痴"近細 B, 果然叻女呀吓::kk3090

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢唔係黐婆婆,而係想等返自己張毡仔 (好似話係佢㗎)!

      刪除
    2. 而家啲人做嘢粗心大意 (各行業、各位置都係),同啲咁嘅人一齊生存唯有自己醒啲!

      刪除
    3. 遺失銀包固然煩, 金錢損失、證件補領事小, 最可怕是往後被盜用身份
      可以功破兩間零售銀行柜員核實, 冒認計倆有番咁上下, 同意昭然講法, 自己也要醒d, 不能只靠別人的防線
      妹頭對貓友善,其實佢好想雨兩老貓同佢friend
      成屋7個兜、紙盒,佢地唔使爭

      刪除
  4. 個賊2間銀行都過到數, 都咪話唔驚, e + d 賊人技倆好多完化又計劃周詳, 真係自己都要醒d #:-S
    sofa中間嗰位係咪你坐緊架, 佢地左右傍住你nei ! 妹頭同細b坐咁埋好叻女\m/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經常聽聞不同類型騙案,更多是媒體沒有報導,雖然受害人也報了警,不知點解媒體選擇報導這單
      我多數坐sofa 中間或肥仔坐緊個位,我相信妹頭一年後會是另一隻貓,佢本性善良

      刪除
  5. 妳呢单嘢我仲好有印象::vv4038

    回覆刪除
  6. 銀行係咪要負責任呢 ?? 咁大條數:-?

    妹頭本身都好爭氣, 懂得享受現在安定舒服生活...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果銀行疏忽,銀行可能會負責任, 今次事主也有疏忽,遺失身份證多時冇即時通知銀行同通知入境處,可能亦要負責任
      妹頭呢兩日又進步了,驚青度減少咗

      刪除