2015年11月29日星期日

這個聖誕不太冷

今個冬天,妹頭不需要再流浪, 有溫暖貓兜、兩餐溫飽,
不用走難避開危險, 願多些人支持領養, 給流浪動物一個家。
這張被是買貓糧贈送的, 我很少買寵物用品, 刻意買的很多時發揮唔到購買時的目的。

每一隻貓不同,妹頭流浪時間超過4年, 仍在適應室內生活,建立對(主)人的信任。

今年聖誕不打算外遊了, 去年聖誕,我選擇了渡過人生最寒冷聖誕, 
在冰天雪地露營渡過太陽不下山的聖誕夜。








26 則留言:

  1. 做人做貓狗一樣
    兩餐一宿
    別無他求

    回覆刪除
    回覆
    1. 人同貓狗一樣要先解決基本生存,不同是人滿足了基本要求後會有各种慾望

      刪除
  2. 妹头好靓女,双眼画咗幼幼的眼线,好斯文 look:x
    点解今年唔外游?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有家的動物, 養肥佢,夠營養,皮毛亮麗, 有自信, 隻隻都可以變覩d::mm2254
      我近20年冇留港過年,今年也不例外,上年聖誕外岀只因為要遷就往極地的船期

      刪除
  3. 願多啲流浪動物有家,得到溫暖同幸福

    回覆刪除
  4. 因為妹頭嚟咗, 還在適應中, 所以唔外遊??
    其實我覺得妹頭已經好勁, 俾人類咁傷害法, 仲會相信人類, 仲肯接受人類, 妺頭加油::kk3111 , 媽媽真係好愛你架
    張被........佢哋會唔會爭住瞓:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是吖,我很少聖誔外遊, 不過領養了妹頭,一早預計要長時間適應,也沒有外遊打算
      真係要讃妹頭叻女,經歷咁多苦痛,仍對人友善
      我家周圍貓兜、紙盒,數量多過貓頭,佢地唔使爭,除咗肥仔想撩交打霸位

      刪除
  5. 看著妹頭有點驚青的模樣很惹人憐愛呢, 無咗隻腳還要在外流浪四年....卡B 你真係要寵佢多D::rr8064

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭對陌生人仍好驚青,鐘點來做嘢,佢驚到全屋周圍跑大叫,要我安撫先冷靜
      妹頭是失去一腳後才停止流浪到我家,之前流浪時四肢健全,我會特別關注佢,佢e+仍在適應中

      刪除
  6. 真係要多多向人宣傳領養呢個精神,支持領養不要買
    妹頭係街流浪了4年真係不簡單,不過依家開始有個溫暖的家,好戥佢開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估唔到你已領養兩隻浪浪
      流浪貓活過4歲不簡單,希望妹頭慢慢懂得享受有家的生活

      刪除
  7. 領養確實仍需廣泛推行....
    好温暖嘅感覺..真係好...
    同你屋企大老闆溝通如何...

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起10年前,我認為多咗人領養,Internet 普及是推動原因之一,我以前只識去愛協領養,e+多咗途徑領養
      妹頭對大老闆仲好過我,因為大老闆唔使捉佢剪甲、餵水、出街見醫生,佢嗲大老闆多過我,唔公平吖

      刪除
  8. 妹頭靚咗, 眼神都唔同咗, 貓貓表情無得呃,
    真係好~

    回覆刪除
  9. 今年同細頭佢哋幾個一齊過一個暖笠笠嘅聖誕~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假我很多時留家搞東搞西,享受平靜

      刪除
    2. 係! 人大(老)咗, 都係鍾意留家享受平靜, 我一家都常留家

      刪除
  10. 我都有睇開"妹頭"義工的卜; 妹頭又靚咗及精伶咗 ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個不是義工,佢由領養人變成義工得力助手,幫手暫托超過二十隻貓,好佩服,俾我可能會發癲

      刪除
  11. 妹頭貓生中第一個有高牀暖枕的冬天~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢不時轉換貓床, 尋找最舒適位置,近日學識跟細b、細佬坐上梳發背在高處瞓

      刪除