2015年11月14日星期六

門口毯

長方形毛毯, size啱做門口毯, 灰色, 襟污糟


只求肥仔不再肥落去, 維持 妹頭 x 2 
每日伙食同細b一樣, 甚至少DD, 身型卻大細b 七成,
 瘦唔到就是瘦唔到



不同的三貓組合仍是各倨一方, 各有各發牛痘


28 則留言:

  1. 方包:冇餐饱,好惨::oo2055

    回覆刪除
  2. 肥種,邊有得減吖,慳啖氣啦!(我,最明白!)

    依嘻,又進步咗喎,妹頭吽到上 sofa 喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 唔減都要限制佢伙食
      妹頭今日自己跳上sofa坐, 又去番sofa底, 到晚上又浦頭, 日日進步中::mm1582

      刪除
    2. 完全同意昭然講法肥底無得搞

      刪除
    3. 我要靠運動抗衡大食才能keep 到

      刪除
  3. 我知吃唔飽滋味, 我自己好大食::mm1491 , 吃唔飽會發脾氣::mm1613
    為了肥仔晚年健康, 唯有犧牲下肥仔口慾

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實唔打交我已滿足,貓科動物祖先始終不是群居動物

      刪除
  5. 呢個角度,半磅方包好似大隻過大家姊 ;)
    3 個合照好難得,每次我見到標妙在一起我都即刻舉機,但妙妙實在怕了哥哥,標妙一起一定不會超過10分鐘,妙妙一定好似見鬼咁閃::kk3161

    回覆刪除
    回覆
    1. 半磅方包輕過細b婆婆一磅多,婆婆骨架唔細,不過冇咩肉地
      三貓一齊主要靠妹頭主動,肥仔好似怕咗佢的喵聲,又響亮又惡屎,至今只是fee冇打過妹頭

      刪除
  6. 毛毯肥C大隻食咁少梗唔飽啦, 咪發脾氣打貓囉, 最橙係細B要受佢氣

    回覆刪除
  7. 我三貓都係各據一方,我覺得佢地唔fd都好過成日打來打去

    回覆刪除
  8. 我係過來人,肥底唔食都肥,堅慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔但只唔食都肥,连饮水同呼吸都会肥::uu7007

      刪除
    2. 我有一同事亦是一樣,食量不夠我一半,瘦唔到,如果我吃佢咁少,會瘦到……嘻嘻

      刪除
  9. 肥呢樣真係無得避, 特別係貓, 無出街無運動, 食減肥糧未必隻隻得.....我亞金就係 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔吃過一陣減肥糧(尖東忌廉哥吃緊個隻),體重絲毫冇減,現在吃番普通糧,但每日只獲得35g, 好少好少咋

      刪除
  10. 毛毯肥仔由入門4個月大就開始追打家姐,主要是細b太軟弱被肥仔吃住個勢,妹頭只有肥仔一半size, 得三隻腳,但氣勢強很多,唔打得都睇得,肥仔唔敢打佢

    回覆刪除
  11. 睇 3 貓合照張相, 方包同妹頭接近 d 喎 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭坐緊嘅位已成為佢最愛,肥仔天氣涼周圍搵軟淋淋地方瞓,冇固定位置,妹頭夜晚同肥仔一齊係㕔,接觸多過同細b

      刪除
  12. 3 貓坐埋同一張 sofa , 我已經覺得好叻喇....... 希望妹頭可以為你家貓貓關係帶嚟變化, 變得更融洽更 close 啦::ww6021

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭兩個月內進步了很多,現在有時仍會躲入梳發㡳,不過逗留時間一路減少,佢已好叻女,學識我家冇沙貓廁所,用廁紙代替,我為佢買的30 磅貓貓沙用了不夠4分一

      刪除
  13. 妹頭好叨女....適者生存....好快...好快件方包唔會再fee妺頭...

    回覆刪除
    回覆
    1. 靠日日挨身挨勢示好,方包已fee少咗妹頭

      刪除