2015年11月6日星期五

X 2

左邊7.16kg, 右邊3.58kg,左邊剛好是右邊的double

一肥一小為何在廚房?
一齊走難囉
家中擋門碌因為老化要更換,想過一次過更換4幅擋門,想到又要搞到一屋沙層滾滾, 
嘗試叫幫趁咗十多年的師傅(已60多歲)幫我找配件換碌算了,
他不負所望,在旺角找不到,去到荃灣才幫我找到更換配件,
因為門很重,他要找多個人幫手才能換到,
看似簡單, 兩人用了一個半小時才換完,
我要放半日假遷就師時間,
家中另一位叫我要開始習慣,
因為香港出現技工短缺, 人口老化, 又沒有年輕人肯入行, 
最後會好像歐美國家, 技術工人的待遇比得上專業人士

一肥一小見到有陌生人來,一同走入廚房躲避,
剩下細b婆婆留守督工,全無懼色

23 則留言:

  1. 好開心佢地2個可以坐到咁接近,方包對妹頭算得上包容喇^_^,不過坐到咁近,就更加顯得妹頭嬌小,足足輕一半,我知你俾方包嘅糧唔多,但佢咁吸收,只可話佢乖仔冇嘥你米飯(╯з╰)

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包係怕咗妹頭音波功::mm2065 , 終於一物治一物
      單獨睇, 妹頭好似幾圓潤, 其實妹頭加細b才差不多等同一件方包, 我只俾建議份量的一半俾方包吃, 佢果然冇嘥米飯, 好抵養::kk3048

      刪除
  2. 依件方包L-) , 睇怕妺頭今次win win ...越黎越接近啦....
    方包認真........大件....肥到頸都見唔到::kk3115

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭一日幾次借d衣行埋方包度挨身挨勢, 等到方包覺得佢好煩fee佢, 妹頭已走開囉, 搞到方包冇癮
      肥到事業線由頸到雀雀::kk3173

      刪除
  3. 回覆
    1. 巨腩驚人, 每日用電子磅量度35g糧+半罐40罐頭 都吃到咁巨大::mm1613

      刪除
  4. 只肥仔每日分得咁少糧,佢究竟够唔够饱架::kk3171

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯定唔夠飽, 佢自尊心強, 不會討食, 但會找機會偷吃, 妹頭吃一餐分4-5次, 唔吃時我要收埋, 有時顧住做嘢睇唔實, 俾肥仔偷吃妹頭d糧, 偷吃太多,我會扣佢糧餉::mm2065 , 佢以為自己得米::kk3115

      刪除
  5. 方包食貢少都變咗海象, 佢係咪內分泌失調啊? 要被動跳"鄭多燕減肥舞" 至得囉::cc4042

    回覆刪除
    回覆
    1. 內分泌失調?::kk3048 更年期::kk3078 , 新陳代謝減慢, 吃飽又唔郁, 證明佢只需要35g干糧+40g濕糧就可維持生命

      刪除
  6. 7.幾kg,真係唔簡單!
    我都係家用品有得修理盡量修理

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦因為品種,佢老豆好大隻
      在香港搞裝修最不環保,製造很多裝修廢料,其實有D仲可以用,但又係因為土地問題,要當垃圾

      刪除
  7. 嘩!細佬同妹頭差成倍喎!
    細佬7.16KG真係好犀利,唔怪得要減

    回覆刪除
    回覆
    1. 品種是原因之一,鬼佬vs唐人
      其實細佬後生時維持6kg以下,係近年老咗發福

      刪除
  8. 女仔的骰D仲可愛啦, 咁細身形我估約4K好 :-w

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭得三隻腳,肥得滯是隱憂,好彩佢不大食

      刪除
  9. 泊埋一齊睇, 妹頭真係細粒好多喎
    好開心見到方包同妹頭坐得咁埋, 亦都好開心, 終於有貓咪可以治到方包:P , 但係.......方包會唔會將 d 怒氣全部發洩喺細 B 婆婆身上架???

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭揳而不捨日日挨身挨勢,方包冇再fee妹頭,細b太cool, 妹頭埋唔到身
      方包仍打細b婆婆,我都心痛,有機會方包會發洩在婆婆身上,佢冇咗另一被打對像

      刪除