2015年11月21日星期六

一切都值得

領養前曾作最差打算, 妹頭未必能成為可摸、可抱、放鬆生存的家貓,
我只是提供一宿兩餐給一隻沒有能力再流浪的貓渡過餘生,
也預算適應期會長達半年、甚至更長。

結果喜出望外,提早達標, 剩下的真的要慢慢調整, 亦有可能餘生都調整不了,
聽到不熟悉的聲音,見到不熟悉的人, 妹頭仍會躲藏,
逃避從地上被抱起那一剎那,
大、小二便次數太少,
不會吃罐頭、鷄粒、三文魚粒、mousse, 魚條,
只吃干糧、超市零吃。

很努力主動同家中兩老做朋友,雖然成效不大, 起碼至今未被肥仔追打, 被fee驅趕次數也減少中, 睇下佢幾勤力主動

大部分時間很放鬆出沒



懂得享受被愛

雖然抗拒從地上被抱起那一剎那, 但抱起後可以好嗲




早排細b體重慢慢下跌又日日嘔, 但精神、飲食正常,非常擔心,半年前驗血、驗尿、血壓一切正常,最擔心患上驗血、驗尿都查不岀的病, 只有照MRI才可能知道那裹岀問題, 同醫生商量過, 如果再持續,要帶佢再去檢查,
我開始減少灌佢飲水,嘔吐可能因為我迫佢飲太多水 (其實只有25ml早晚各一次), 肥仔受得, 佢受唔到,
減少嘔吐, 加上早上俾佢吃mousse罐頭、mousse零吃, 佢好識吃, 是"貓"食家, 
體重已停止下跌, 近兩星期微升添。

當日為監察卡樂b的病情惡化而購買的診所bb磅, 成為我監察三貓健康的indicator, 每星期上磅一次, 記錄在案,
如果家中有地方放置, 可考慮買, 我當年買價錢約$1,200



28 則留言:

  1. 你的標題, 就是我想講的話. 而且, 牠愛你, 一切更加值得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物的情感直接、真誠, 你對牠好、有耐性,一定可以嬴得信任

      刪除
  2. 真係一切都值得!妹头係叻女,再俾多d时间,佢一定会生活得更自在::oo2003
    只方包摊喺地嘅姿势十足我只肥仔,唔知係咪有返咁上下重嘅猫都钟意咁摊法?
    婆婆冇事就放心啦::vv4059

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭好叻女, 最叻對付肥仔::kk3173
      肥貓鐘意曬腩::mm2442
      婆婆年事已高, 要睇實D, 如有事可以早D醫

      刪除
  3. 回覆
    1. 最估唔到佢竟然治到肥仔,肥仔冇打過佢

      刪除
  4. 太好了
    我們的愛
    應該留給肯接受我們的愛的人-貓-狗

    回覆刪除
  5. 妹頭繼續努力、加油,遲早一定會好適應
    我今日先同兩B body check,契B成功減到肥,不過醫生都話再要減多少少@@
    不過細B就慘D,仍然受咕B壓力所困擾

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭有時仲好驚靑,仲完全放鬆,再俾D時間一定好安心
      恭喜契b減到肥,我隻肥仔年紀大,減到半磅咋,咕b令細b唔開心?

      刪除
    2. 係呀,咕B成日恰細B,搞到細B有壓力成日舔毛、皮膚敏感

      刪除
  6. 一分耕耘, 一分收穫, 佢地都感受到人對佢地好架

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭性格本身親人,較容易適應家貓生活, 曾見過流浪貓入室多年仍生活在櫃頂, 不能触摸

      刪除
  7. 值的,我們貓奴為主子所做的一切,都是值的,我們的要求很低,祇要坐低看電視時,輕輕靠在旁,早上用頭仔或手仔輕拍你叫你起床,或者外出回家開門時出來迎接你,就咩都值得了。
    半磅方包很幸運,哥姐應該很快會全單接收
    至於嘔吐問題,妙妙也是很容易嘔吐,因不主動喝水,所以會在她的罐罐中加水,但加得多也是會嘔的,所以我想太多水也可能是令主子嘔吐的原因之一

    回覆刪除
    回覆
    1. 自少喜歡外國品種貓至領養流浪貓, 對我來講是一路程, 卡樂b給我最多領會, 可以老實道出, 沒有虛榮、虛偽, 對動物要求很低, 甚至沒有要求, 純岀一分力
      肥仔、婆婆已很少fee半磅方包,半磅方包主動示好是主因, 一日幾次向肥仔請安,肥仔對佢已全冇介心, 放心係半磅方包前晒腩
      我都有在罐罐中加水, 但最多加2-4茶匙,試用多次貪心加多少少, 即嘔哂出來, 婆婆最易嘔, 有時夜歸, 遲咗開罐頭,吃得快又嘔

      刪除
  8. 片入面, 方包好似定咗格咁:))
    你摸妹頭時, 佢個樣好 enjoy, 剩係見到呢個畫面, 都已經好開心::_382
    細 b 體重升返, 個心都安樂 d , 希望細 b 繼續健健康康::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包吃飽就係咁, 零消耗,痴肥有原因架
      妹頭真係好叻女::kk3111 懂得討好方包免被打
      細b始終年事高, 有隱憂, 會定期帶佢身體檢查,確保佢安享晚年

      刪除
  9. 其實妹頭都仲係未有足夠的安全感, 你抱起之後佢可以咁嗲就知佢心底裡好渴望被愛......卡B 努力, 一切絕對係值得 ge

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現時會花多d時間係妹頭身上,希望佢會繼續進步

      刪除
  10. 其實貓情緒好容易受影響, 前排mickey都經常嘔, 醫生都叫我留意貓地情緒, 因為小小轉變都可能係原因, 而家無事就好 =D7
    妹頭有嗲已經好好, 希望以前會更加對家人信賴 :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭我冇親眼見到邊一隻貓嘔, 日日回家見到地上幾灘嘔吐物, 結果靠早、晚上磅, 確定係細b,
      我只是早、晚各餵25ml杞子水已受不了, 現在減至每晚25ml
      妹頭叻女來架, 對人、對貓都友善

      刪除
  11. 我家小狗~妹豬, 兩三歲嗰陣比我喺街執咗返黎, 佢唔係浪浪, 好靚架, 養咗十年, 到佢走嗰刻, 都唔習慣比人抱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 遺傳基因決定了一部分性格, 後天遭遇也是原因之一, 我們不懂睇動物相, 不要計算, 沒有期望可能仲有驚喜

      刪除
  12. 貓地只需要比小小回報, 再做多一陪都值得....
    妺頭, 你好幸運

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心見到妹頭一天一天進步,經歴咁多苦難,值得有一個家

      刪除