2015年10月31日星期六

日日吃檸檬

妹頭到家已個半月, 近兩星期已沒有困籠,
性格驚青,但勇於接近家中肥伯、婆婆,
可能街上生活多年習慣埋堆, 多幾個同伴互相照應

肥伯cool到當妹頭冇到, 妹頭一行近挨身即fee, 搞到妹頭幾乎一日吃幾次檸檬,

肥伯近日要求在餐檯上開餐, 免受騷擾, 知道妹頭跳不上檯

妹頭叫聲響亮,可持續叫很久,  肥伯自小對聲音很敏感,
肥伯好似怕咗妹頭音波功, 未見佢會岀擊追打妹頭, 但仍見佢打婆婆。

知道細b唔喜歡,妹頭不敢坐得太近, 太近細b例牌fee, 跟著走開。


可能吃得太多檸檬冇趣,妹頭近日成日躲在梳發底,
如果家中舊貓性格親貓,  往往令新貓較易溶入家中,
見有一義工家中一老貓是負責令暫托貓適應新環境兼放下介心,
我家兩老性格自我, 令妹頭需要更長適應期。

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢哋嘅关系算係大有进步::oo2003
      我喂养d浪浪多数係我行我素,好少见佢哋互相交流

      刪除
    2. 其實係妹頭進步了, 慢慢行出廚房探索, 肥伯、婆婆依舊故我
      可能你見唔到d浪浪交流, 互相梳下毛

      刪除
  2. 妹頭俾人傷害過所以驚青, 細B同肥嘢一向都是獨家村, 妹頭想埋堆冇咁易, 妹頭咁聰明, 佢知佢位置, 有安樂媧佢已好滿足, 但佢都想多D被愛,但願佢好似貓咁瀟灑, 欲求不得. 不要執著

    回覆刪除
    回覆
    1. 自我保護意識很強,,不可隨手抱起,要慢慢用手摸安撫一陣, 令佢知道你冇惡意, 再拒抱起
      其實埋堆成功與否不重要, 只要佢放下心里重擔, 不需要經常躲避, 自在自得生活已夠,

      刪除
  3. 埋唔到堆,咁要錫佢多啲,但又驚肥伯呷醋,更唔鍾意妹頭::mm1673

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又不會主動討摸, 我要捉到佢先可以安撫佢, 肥仔係唔係都呷醋

      刪除
  4. 回覆
    1. 骨架細,視覺上肥, 昨日打針時量度只有3.58kg, 每日只吃40g左右干糧, 因為成日躲在梳發底, 冇運動, 易肥, 也不會給牠太多嘢吃, 怕三腳承受太多壓力

      刪除
  5. 貓真係好自我, 要夾硬要佢地埋堆, 好難啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不敢期望妹頭埋堆成功, 我家兩老貓性格鮮明, 不過妹頭暫未能如卡樂b那麼瀟灑, 費事彩兩老, 自得其樂

      刪除
  6. 我家肥仔都cool爆架,唔多so新黎的咕B
    不過咕B性格樂天,一早己當正自己屋企一樣囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭漸習慣,但仍不能悠然自得, 時刻防禦, 要慢慢來

      刪除
  7. 方包冇追打妹頭, 已經算好好, 若果可以唔再打細 B 婆婆, 咁就更好喇 8->

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包怕咗妹頭的音波功, 見到妹頭繞路走::mm2065
      唉! 唔打細 B 婆婆冇貓被佢打啦

      刪除
  8. 聽到方包無打妹頭已經好開心, 妹頭你慢慢適應新環境都得架, 嚟度係你屋企你 ge 家, 大把時間俾你慢慢嚟架:-*

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包怕潑辣妹頭, 只fee冇打妹頭
      我不在家妹頭就躲入梳發底, 我返屋企先浦頭

      刪除
  9. 原來你添左千金, 真開心!! 希望貓地快d融洽相處!! =D7

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來沒有打算咁快加貓, 見妹頭身世堪苛收養

      刪除
    2. 如果屋企容許係好事!

      刪除
  10. 妹頭已經坐得好近方包同細B婆婆架啦,標妙通常一個在房,一個系廳 架

    回覆刪除
  11. 其實有咁嘅距離已經比我預期中好....起碼妹頭勇於嘗試...
    妺頭眼神表現出非常渴望能够做朋友...
    相信我, 我感覺上件方包可以同妺頭有進一步接近...

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭真係好想同細b、細佬做朋友,上前挨身挨勢示好,多被fee走, 不過佢咁主動,令肥仔冇好似初期咁粗暴反應

      刪除
  12. 妹頭好友善
    但肥伯同婆婆屬cool型,同我同類。。。我明嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭對貓友善過對人
      我也是cool型, 不熟更加cool

      刪除