2015年10月17日星期六

呢度係邊度?


現在我一回家妹頭開始好忙,
忙著喵我,忙著自己行出廚房探險, 
但一聽到任何聲音或者我、肥仔一行近,即驚青跑回廚房,
見一陣冇嘢發生,又好奇行出來,跑出跑入好繁忙, 見佢自己嚇自己, 慌失失, 幾搞笑。


多年流浪,被人嚴重傷害,死裹逃生,
幸運被救,再入室生活,
妹頭要適應的有很多,例如:
  • 大小二便一定在晚間我入睡後才進行,晚上夜闌人靜時辦大事安全D,少D機會被襲
  • 吃糧、飲水也多是在晚間我入睡之後才吃才飲,這也可能流浪時每日最多只有餵貓ee餵食一餐
  • 就算開心咕嚕也不會反肚
  • 熟睡中一定不會完全放鬆反肚,最多只是打側少少瞓
  • 扒屎扒尿很落力,幾乎周邊可扒都會扒,試過將長梯扒到跌倒地上
  • 不懂吃濕糧
  • 任何人、貓一行近,第一反應就是大聲喵,希望嚇退對方

希望有一天妹頭能搣甩以上習慣。

街童有牠的生存智慧, 世界女一個,
 仲使暫時未能同細b埋堆, 又唔鐘意肥仔,
但竟主動行近肥仔伸頭碰肥仔示好, 肥仔當然未領情,
fee完即行開, 起碼對妹頭沒有早前咁惡屎。


20 則留言:

  1. 頭4點
    Mina近來才戒除
    晚晚放工接門+陪我踎塔

    慢慢俾心機湊仔啦.....
    ONE DAY
    SHE WILL LOVE YOU DAMN MUCH

    回覆刪除
    回覆
    1. 我決定領養前已預咗最惡劣情況, 只在診所見過佢三次,每次fee到我走為止, 甚至轉身用籮柚對住我, 我相信有經歷的貓比名種貓更珍惜幸福
      亦是性格,當年卡樂b較易接受陌生環境, 勇於探索

      刪除
  2. 什麼::ww6004 妹頭竟然夠膽主動行近肥仔, 仲伸頭碰肥仔頭,
    此姝不簡單呢::_1856 , 又聰明又有膽色, 一定可以好快融入你的家中

    回覆刪除
    回覆
    1. 多個朋友,好過多個敵人,等肥仔唔好打佢::_1856, 體重不夠肥仔一半, 點夠肥仔打
      妹頭今早向細b碰頭示好, 細b冇再fee, 只是行開

      刪除
  3. 佢有無不停想收埋D野食
    我家少爺而家仲有呢個習慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇吖,不餵食,除了零食會即時吃,唔掂罐頭,干糧等到我瞓咗先吃,之前日間困籠,日間只吃10g左右,我用電子磅量度三貓每日吃糧份量,很準確,no less no more

      刪除
  4. 七个例子道尽流浪毛孩辛酸艰苦的生活::uu7007
    识得主动向长辈示好,叻女一名

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭真係好乖, 今日全日放佢坐梳發,由今早到e+未離開過, 冇吃、冇飲、冇疴
      佢主動示好, 起碼令關係緩和

      刪除
  5. 3色女好識生存之道, 最叻對付惡爺, 佢知自己細粒又係女仔, 鬥力一定輸, 唯有鬥智, 好識走位,唔會死牛一邊頸, 肥仔唔打佢::oo2003 , 希望妹頭快D忘記過往不幸的經歷, 開心地生活!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔間中也想打貓, 不過好多時被妹頭聲波功擊退
      妹頭雖然對我不惡死, 但好細膽, 仍然覺得佢個A4 SIZE 膠盒最安全, 大部分時間坐在盒內

      刪除
  6. 妹頭開始自由行未呀?
    妹頭一定搣甩壞習慣的,我細B已有晒街貓D習慣,不過小三咕B仲有,要時間慢慢幫佢戒

    回覆刪除
    回覆
    1. 半自由行,佢已4至5歲,流浪日子長,D習慣不易短時間改變,這要佢自己從心相信已脫險才能慢慢改變

      刪除
  7. 妹頭...你可以好自豪咁同人講, 這裡是我家::oo2103

    妹頭應該好快唔會再咁滕雞...多小小時間添啦, 方包都算合作噃....::kk3107

    回覆刪除
    回覆
    1. 三貓關係改善中,妹頭好主動向貓婆婆、貓肥伯示好,但兩貓至今只減少抗拒,仍fee妹頭,請佢吃檸檬

      刪除
  8. 睇嚟妹頭遲早會溶化細B婆婆 & 方包哥哥, 妹頭~ 加油::ww6021

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b、方包是港孩,自我得很,未受過考驗,不懂跟同類溝通、合作、埋堆,希望妹頭可以教下港孩做隻合群的貓

      刪除
    2. 遲啲可能攬頭攬髻比你睇 ^^

      刪除
  9. 慢慢嚟,流浪太耐,俾啲時開佢適應

    回覆刪除