2015年10月1日星期四

對比

同一地點, 同一位置, 同一個籠, 同一隻藍色肥貓, 
不同的只是籠中貓, 
直到今日,無論身在何處,  每想起卡樂b, 我仍淚如泉湧。
繼續訓練中, 除了美食, 肥貓最愛羽毛棒, 為了追逐羽毛棒, 肯蹲在籠前等扑羽毛。

六年半前






25 則留言:

  1. 始終是有感情, 又怎會容易放下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間的長短不是最重要,而是卡樂b性格令我難忘

      刪除
  2. 卡b妈……::vv4064 ::vv4064 ::vv4064

    回覆刪除
  3. 所有我養過的小動物, 包括兒時玩伴, 牠們都時常在我腦海里浮現, 是思念和不捨, 其實唔需要特別抑壓, 可以放下之時自然會放下

    回覆刪除
  4. 真好, 又見到卡樂b::ww6074 ...依篇bIog 比我感覺卡樂b冇離開過.....
    卡樂b嘅影子係會一直圍繞住你架, 不同之處係, 幾一段日子之後..
    心頭再冇咗份仰壓, 只係懷念.....慢慢黎, 係需要時間去適應

    回覆刪除
  5. ::vv4064 慢慢嚟, 難捱的日子總會過, 期待有一天你再想起卡樂B時, 唔再流淚, 只會會心微笑, 加油::kk3111

    回覆刪除
  6. 睹貓思貓是一定的,不要唔開心,妹頭是卡樂B派來的,佢一定要引你笑::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭適應得好好, 一天天進步中,佢幾鐘意被抱, 令我喜出望外

      刪除
  7. ::vv4064 卡B ....時間係治療傷痛最好 ge 良藥, 要放鬆自己, 想喊就喊唔好屈住自己::vv4064
    方包肥仔有無fee 妹頭 ? 定只係靜坐監視佢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 囉囉, 我會慢慢地調整, 進步中
      行到近籠兩呎左右, 方包肥仔會有fee 妹頭, 不過欠缺以往對靚仔貓氣勢, 有d脅, 下次放video你睇

      刪除
  8. 人知常情,好多人都會好難放下,是需要時間來適應

    回覆刪除
  9. 慢慢嚟,希望傷痛會減淡,但不代表對對方的思念減少
    加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間是良藥
      收養妹頭丁可能填補緊我失去卡樂b的傷痛

      刪除
  10. 最近睇無綫, 又再重覆住呢句 ~ 分離從來不易, 真的, 一點也不容易.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對上心、愛護的心頭肉是有種抽空的感覺

      刪除