2015年9月24日星期四

引導+訓練進行中

長期blog友都知肥仔的保護意識有幾強,
過去同家中兩貓不合,更會使用武力對付同類

妹頭來到第三日,因為要清潔貓籠,放牠出籠鬆下筋骨,但關上玻璃門,
怎知肥仔不知何時已在門口守候,
當肥仔見到妹頭時,一如所料,除了fee, 更哀叫得很淒涼,
不知如何形容,有如小孩踀地哀哭。

妹頭適應能力超高,來了幾日,雖然仍對人有些少介心,但大部分時間很溫馴,
你可能不相信這短片是攝於牠到家的第四晚,非常開心感動,牠咁快修復對人信任。

妹頭住院三星期,
據診所姑娘話,妹頭一路不用沙盤大小二便,全痾在鋪給牠瞓的毛巾上,
我探過妹頭三次,發現診所放置沙盆在籠的前端,
妹頭自受傷後飽受驚嚇,長期躲在籠後角落,不敢行到籠前解決大小二便。

妹頭未到家時,我已想辦法避免發生在診所的情況,
準備了一個比妹頭身形大的兜做沙盆,另一啱妹頭身型的兜給妹頭瞓,
果然妹頭一入籠就很快選了細兜瞓,第三日已懂得去大兜解決大小二便。
有時見網上養貓新手苦惱貓不懂上廁所,
其實大家應該多D用'用家'的心態去計劃,避免很多事後行為糾正。


另一方面,肥仔由第二日抱佢見妹頭,再獎賞三文魚零食,
怎料餵食肥仔嬲到將我放入牠口的三文魚吐出,調頭跑出廳。
我每日早晚用零食引肥仔行去見妹頭,佢情願唔吃,也不肯見妹頭。
但我的耐性終於戰勝餵食肥仔,佢終於忍唔住,
我就幾步放一粒零食,引肥仔一步步行近妹頭,到了貓籠前,再獎勵佢,妹頭也有份吃。
這是我從動物行為訓練師學到的,早晚要訓練肥仔各一次,
益咗佢,減肥期間仲有咁多好嘢吃,這當然只適用於餵食貓,細b婆婆唔啱用啦。


這是昨晚所影,兩貓又隔門相遇,肥仔反應已沒有第一次咁激烈。

28 則留言:

  1. 我覺得
    我地呢堆人
    前世一定俾貓科動物救過
    今世就向牠們報恩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我很早已有此想法, 未必一定是貓科動物, 總之動物
      我自己有d對動物的行為、情感, 我自己也解釋不了

      刪除
    2. 我成日都觉得我前世係一只猫!

      刪除
  2. 叫聲係咪妹頭架?
    要佢地和平共處, 少D心血都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫聲來自被困籠中的妹頭
      要貓科動物和平相處,要d技巧,我從當年卡樂b入門時開始學, 睇書、上堂, 掌握少少啦

      刪除
  3. 要训练佢哋和平相处真係要好有耐性同技巧,卡B妈妳一定得嘅::cc4030

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要有耐性,不能急功近利, 但不能擔保肥仔唔打貓

      刪除
  4. 我相信妹頭係感受到你嘅愛, 所以先咁信任你, 咁溫馴, 我覺得妹頭應該好快融入你家中
    肥仔望住 d 零食個樣好搞笑:))
    細 b 婆婆對妹頭有咩反應呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭本身是隻溫馴的貓,只是在街生活,對陌生人有介心以保護自己,我唔擔心妹頭,擔心肥仔多D,肥仔其實想霸住地盤,但又驚
      細b望了妹頭一陣走咗,與世無爭,冇fee妹頭

      刪除
  5. 方包呢個大醋罈子........希望佢知道妹頭係傷殘貓仕唔會同佢爭做一哥, 包容佢多D 啦::kk3017
    卡B加油, 努力特訓方包,,,,,::ww6021 , 祝3 貓可以快D 和洽相處 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包對任何貓都大醋罈,想霸晒成間屋,佢邊會識分傷殘、病患,卡樂b被佢打唔少

      刪除
  6. 真係好丫,妹頭咁快適應,希望細佬慢慢會接受佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實未完全適應,不過本質溫馴,假以時日,會成為乖貓,細佬就好難改啦,打少D交我已安樂

      刪除
  7. 回覆
    1. 養貓多年,深明要慢慢循序漸進同動物溝通

      刪除
  8. 為食肥仔
    妹頭好叻,好乖
    訓練貓同小朋友係一樣,要諗計,有耐性

    回覆刪除
    回覆
    1. 只有餵食貓才管用呢招
      妹頭本質很純,生為街貓,保護自己先對陌生人不友善
      我是臨時變招,初抱肥仔見妹妹頭, 再給牠零食,點知佢唔吃兼即走,我才改為逐粒拋俾佢,引佢去見妹頭

      刪除
    2. 真係要好有心機至得到
      希望我好快可以養🐱

      刪除
  9. ::cc9006 唉....真係....用心良苦....其實又好安慰....

    回覆刪除
    回覆
    1. 性格生成,方包bb時已見到佢的霸氣,改唔到, 既然選擇了方包, 就要養到佢終老, 只好調較下佢的行為

      刪除
  10. 肥仔性格係人都知, 妹頭3毛貓都唔係省油的燈,肥仔識收歛固然好, 終有1日佢會俾妹頭擺平

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時妹頭的氣場可能令方包有d脅, 至今方包未試過行到籠前宣示主權, 幾個月前新戚的靚仔貓來暫住, 方包飛扑上去fee

      刪除
  11. 回覆
    1. 肥仔惡名昭彰, 一世在我家碰上三隻貓, 未逢敵手, 逢戰必勝, 甚至用凌厲眼神已嚇到貓揾路逃走, 希望佢年紀大會轉死性

      刪除
    2. http://saibsaib.blogspot.hk/2014/03/blog-post_12.html
      http://saibsaib.blogspot.hk/2014/09/b-b.html

      刪除