2015年9月20日星期日

新成員

卡樂b的離開令我心有所缺,事前自己也想不到會如此傷心上心
可能卡樂b實在太特別、懂性,
雖然會繼續收養動物,但也沒有刻意尋找,
心想要療癒心靈。

一天在fb見到一剪耳流浪貓不知原因傷了一腳需要截肢, 
沒有多加考盧,向義工表示願意收養,先生也支持我的決定。

不打算詳談中間過程,貓女住院三星期,
終可出院到我家休息、適應室內生活,重建對人類的信心。


沒有人親眼見到貓女受傷經過,
醫生的診斷估計多是人為,因為切口整齊,肚皮也有幾處傷口。

肚上的疤痕


截咗後右肢


漫漫康復路, 希望貓女早日擺脫受傷陰影, 享受安逸下半生, 
亦希望肥仔放下妒嫉, 接受貓女。
(未確定名字, 先生嫌我改的名沒有創意,但他仍未諗到有創意之名)



46 則留言:

  1. 恭喜恭喜!恭善有新貓入屋 ^^
    貓貓遇到你,三生有幸,雖然有唔好嘅前半生,我相信貓貓下半生一定會安安定定,舒舒服服。
    好感動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對這些小可憐有種特別感受, 佢已飽受痛苦驚駭, 希望餘生不用再受苦, 能力之內, 盡力而為

      刪除
  2. 貓女好靚女, 有你照顧, 佢一定過得幸福快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 外表其次, 我不再像多年前養貓以貌取貓, 性情為重, 只簡單希望佢不再受苦受難

      刪除
  3. 叫臻臻
    來卡樂B家落腳
    百臻薈萃, 日益繁盛, 千福盡修的意思

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗爆頭, 老公俾咗十幾個名, 全被我否定, 今晚我堅持叫個普通名"妹頭"

      刪除
  4. 回覆
    1. 牠是個無助小可憐, 大半生在惡劣環境下掙扎求存, 更不幸遇上衰人

      刪除
  5. 係“廸奇與蘇菲”救嗰隻街市貓,我都話佢會“必有後福”,有妳,佢以後會好幸福啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係我救,我只負責每天探望,同乖妹傾偈,等佢習慣同人相處~

      刪除
    2. 係吖,陳小姐日日去診所探妹頭、安扶佢,等佢冇咁驚,有時早、晚都去,妹頭真係遇到幾個愛惜佢的人

      刪除
  6. 仔仔媽,不是吖,是與不是也不重要,最重要就算不愛也要尊重生命

    回覆刪除
  7. 恭喜恭喜,恭喜妳、亦恭喜貓貓,祝貓貓快點康復
    我都有位新成員呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭康復進度唔錯,心靈創傷應該可以慢慢埋囗,反而三貓共處是個大挑戰
      咁你要快D介紹下

      刪除
  8. 歡迎妹頭入卡B家
    妹頭加入係卡B嘅延續
    為你一家感到幸福

    回覆刪除
  9. 妹頭好可憐, 不過遇到你, 佢一定會好幸福=D>

    回覆刪除
    回覆
    1. 可憐而需要幫助的動物很多,出一己之力

      刪除
  10. 妹頭,祝妳健康、幸福、快樂 ::vv4040

    回覆刪除
  11. 真係好可憐,遇到你照顧很幸運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實首先拯救妹頭的義工功勞、付出最多,沒有義工毫不猶豫的打救,妹頭不可能生存下來

      刪除
  12. 好感动!祝福妹头,多谢卡b妈::mm1731

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝去了彩虹橋的卡樂b, 佢令我延愛去到另一層次

      刪除
  13. 3色女多數聰明, 又曾行走江湖, 相信"妹頭"識避開惡爺

    回覆刪除
    回覆
    1. 行走江湖4、5年左右,見佢三腳行走幾快,雖然有機會避開肥貓,始終希望肥貓可以收下火

      刪除
    2. 希望肥貓會起憐憫心,包容愛惜妹頭

      刪除
    3. 希望肥貓會起憐憫心,包容愛惜妹頭

      刪除
  14. =D> =D> =D> =D>

    妹頭前世債已清, 從今開始, 命運,生活會因為遇上呀卡你而改變...
    深信動物有情感反應, 妺頭一定會知道..
    呀卡, 感激你偉大的付出, 無私的貢獻...
    送上我深切的祝福....::uu7134

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是到家幾日,我今朝已不需要帶手套摸佢,仍有少少介心,相信過多一排會連少少介心也消除
      妹頭被人傷害,躲藏多日才被發現,但仍可重建對人信任,動物修覆能力令我佩服

      刪除
  15. 恭喜卡B媽!恭喜妹頭!
    妺頭可以是乳名,家𥚃的暱稱
    我一見是三色,第一個念頭就是三花,可以叫淡奶::oo2091

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,叫做惜惜都唔錯喎,貓女令人憐惜又珍惜::mm1581

      刪除
    2. Bill媽、DD, 都係兩位有創意

      刪除
  16. 卡b::rr8064
    妹頭有幸遇到你, 真係佢ge 福氣, 應該會苦盡甘來, 有好日子過......唯一擔心係方包會蝦妹頭 ::kk3037

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是妹頭出現的時候是卡樂b走咗一陣, 我希望能幫下街上毛孩, 卡樂b離開令我有些空間可以做多d
      方包正接受特訓::rr8054

      刪除
  17. 屋企多咗個新成員係開心事, 幸福 :)

    回覆刪除
  18. 你們真有愛心! 希望妹頭早日康復!與你一家和睦相處,開開心心過愛心家庭活! :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生要有愛才完整, 愛人也好, 愛動物也好, 自已人生仲有缺憾, 算是平穩, 希望幫些自己所愛

      刪除