2015年8月29日星期六

9 歲啦

今天牠是主角, 肥仔細佬今天9歲了, 
自4個月大到現在都在同一屋簷下生活, 間中蝦蝦霸霸, 是幸福一族, 
沒有蛋糕、沒有額外罐頭、零吃, 
卡樂b走了,日間不在放腎病糧, 目標明確......吃少D減肥,
牠沒有意識今天是牠生日,繼續如平日咁hea下,跟岀跟入。

加張肥仔第一日到家的相, 太攰即倒頭大睡

細b要肥番D, 佢鍾意抱爛臭鞋當枕頭,
卡樂b吃的補血、補腎虛中藥, 我減少份量給細b吃, 
也繼續煲杞子淮山水、給少量蟲草、靈芝給兩貓吃,
 牠們已是老年貓, 最近加入些少葡萄糖桉, 因為見細b跳上床、高檯有D吃力。
希望牠們晚年仍有高質素生活, 這也是我自己的願望。

33 則留言:

  1. 我家狗哥下月都九歲啦, 好多野我唔敢諗, 只想佢幸福快樂

    回覆刪除
  2. 九岁…真係睇唔出::kk3192 肥仔keep得好好::oo2082
    抱住只鞋嚟瞓咁怪::ww6006 有冇抹干净先俾佢抱呀?
    肥仔同细b有冇意识到卡6b已经唔喺呀?
    希望佢哋两个永远幸福快乐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥貓冇皺紋吖嗎
      你認為我會抹干净隻鞋先俾細b抱嗎?Not me la.
      肥仔同细b對卡樂b離開完全沒有感覺, 三貓長期不和, 不知佢地點諗或者佢地沒有此種人類的想法

      刪除
    2. 咁你即係冇抺干净對鞋比細b攬呀....有冇搞錯呀::cc4102

      刪除
  3. 四個月大已經咁粗壯?!
    大隻種,減肥賺嘥氣!!
    佢大隻,有啲肉就覺肥,呢啲最慘!
    妳家有兩老,保重啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢老豆係香港十幾年前第一隻英短Grand champion, 佢除了遺傳了老豆的大隻,冇啦, 做家貓好過去選美、配種
      我冇虐待肥仔, 只是冇咗日間長糧, 減食只可減少少, 見到媒體上20kg大肥貓甪了3年時間節食、行跑步機、sit up減到8.5kg, 大肥貓主人是獸醫
      我冇乜事啦, 只要冇人在我面前提起或問起卡樂b

      刪除
  4. 方包細佬belated happy birthday!
    唔放長糧,希望方包體重減到些少啦,人同貓都一樣,最緊要身體健康,日日都開開心心生活

    回覆刪除
    回覆
    1. 試了一星期冇放長糧, 方包減了100g, 希望減到1 lb,健康好重要,希望大家健康到老!

      刪除
  5. 祝細佬生日快樂!
    最緊要健健康康!!

    回覆刪除
  6. 冇長糧食, 再加些少運動, 再唔係~督吓佢果腩, 睇佢識唔識好似隻20kg大肥貓咁sit up, 試吓消唔消到豬::mm2442 ,
    細b又好似叮噹咁鍾意用果面珠登去捽臭鞋::oo2057

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過督佢肚腩,佢即反身,激死我
      細b好內向,自己一貓自娛已好開心

      刪除
  7. 細佬細個個様堅得意
    做到幾多做幾多,後悔

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個冇咁惡,e+佢乜貓也fee
      一定用心照顧佢地至終老

      刪除
  8. 方包仔~ 祝你生日快樂, 身體健康, 日日都開開心心<:-P
    睇得出細 B 婆婆真係好愛卡B :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包要捱餓,冇計,太吸收又餵食
      細b只俾爸爸、媽媽摸,鐘點咁多年也埋唔到佢身

      刪除
  9. Happy birthday 方包哥::rr8063
    Bill bill 今年生日我都再特登慶祝了,但求佢地身體健康就算了

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地冇生日概念,是主人想法,
      卡樂b的長期病令我仍有餘懼,身心俱疲

      刪除
  10. ::kk3048 ::kk3048 ::kk3048 方包4 個月已經貢大件, 成個大隻b...
    日子要過開開心心呀, 方包....::oo2003

    回覆刪除
  11. 細佬九歲喇!
    祝你生日快樂,身體健康::mm1930

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b就來12歲添::kk3111
      為了細佬健康著想, 冇俾飽飯佢吃::kk3173

      刪除
  12. 生日冇蛋糕唔係問題呀, ,至緊要係有人鍚鍚, 我家小狗從沒有生日蛋糕呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愛牠們,但不會將過多人類物質加諸佢地身上

      刪除
  13. 舊方包9歲, 如果問佢有咩願望,
    一定係日日自助餐任食 :D
    細妹e就…祝你願望成真啦~
    不過小心俾你老母聽倒呀…

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫方包發下夢好啦! 方包已適應冇飽飯吃, 瘦咗150g, 進入平台期

      刪除