2015年8月2日星期日

習習習


細b平時揀飲擇食,很少食物能令牠不停習習習,只有牠很喜歡的,估下細b吃緊乜?估中冇獎


生活營營役役,照顧卡樂b也比以前用更多時間,餵藥、食、水、準備一星期中藥、定期帶佢針灸,更覺時間不夠用,自己一停止服用中藥,睡眠質量就變差,歲月留痕, 也刻意減少上網時間。

焗蛋糕是我減壓方式之一,今早焗日式芝士蛋糕, 好好味

36 則留言:

  1. 都幾難估, 係雞柳? 蝦蝦??

    回覆刪除
  2. 細B食零食?
    照顧3貓真係好需要時間,我依家明白了

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮噹估中啦,雪糕
      照顧病貓要用很多時間、愛心、金錢

      刪除
    2. 佢自小愛飲奶、吃雪糕,不應多吃,好耐才俾少少佢嘆下,只有半茶匙雪糕,佢也會吃杏仁豆腐

      刪除
  3. 我一路吃,佢坐係側邊等吃阿媽吃剩D口水尾

    回覆刪除
  4. HAHA 睇到答案, 原來係雪糕, 得細B一個食? 方包呢?
    卡B ~ 你除咗要照顧好卡樂B之外, 自己都要照顧好呀, 點解停服中藥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包咁肥,唔俾佢吃
      我身體ok, 只是時間不夠用,睡眠不足,我曾一年有9個月日日飲中藥,長期依賴中藥不是辦法,食療效果不顯著,也不是完全停服,只減少到一個月見一次中醫吃一星期中薬,但情況即反覆不定

      刪除
  5. 係咪乳酪?
    香港人生活緊張, 好難可以放鬆

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲尼那雪糕, 佢唔係所有雪糕都吃, 偏愛奶味重d
      精神大部分時間處於緊張狀態是我的問題之一, 腦袋不停運作, 令肝火盛

      刪除
    2. 我都係, 可以為小小事就瞓唔著, 呢D可能遺傳自我老媽

      刪除
    3. 寧神的中藥對我起到一定作用,提高睡眠質素

      刪除
  6. 卡b妳长期食中药一定有d心得…点解长期食中药效果会不显著?我家姐自从有病开始就食中药调理身体,e+已经食咗年几,中医师仲话要调理3年,已经換咗另一个医师,都係咁讲

    回覆刪除
    回覆
    1. 你誤會了, 我係話是靠食療效果不顯著, 試想要飲幾多薏米水才可去濕
      中醫調理好漫長,又要配合改變生活習慣、飲食, 我也不是完全做到,明知咖啡令我虛火更盛, 我照日飲兩杯, 我已連續調理6年, 有時好d, 有時差d, 總的末來講,有些進步, 當然我同時間老咗6年
      你家姐的病的確需要長時間調理

      刪除
  7. 我睇唔到係雪糕, 淨係見細b低頭吃吃吃.....很滋味的樣子, 一些美味的食物間唔中獎勵自己吃下係必須ge, 心情都會開心舒暢 d
    由細到大, 我都好瞓得,基本上無瞓唔到問題, 我 e +都已經覺得好眼瞓::rr8066

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是我吃剩的已溶解雪糕,好少份量
      瞓得是福,我不知幾想好似你咁

      刪除
  8. 我嘅減壓方式 ~ 同班細路一齊hea, 再hea, 繼續hea ::mm2065
    戰鬥士卡6B近來應該很不錯吧::mm2255

    回覆刪除
    回覆
    1. 我hea得滯會抑鬱,死唔死?問題阿毛一個
      戰鬥士仍不肯自己吃嘢,全人工飼養,除了嘔吐,間中唔多精神要休息下,其他時候仍精靈,很少揾蕉蕉女女啦,又少咗打細b,體力不繼

      刪除
  9. 有時見貓地食得開心, 真係自己都開心...
    係呀...其實好多事係自已唔識放輕鬆面對....我對手就算坐响度都不自覺揸住拳頭....

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗見到方包狼呑虎嚥會皺眉頭
      性格決定了

      刪除
  10. 回覆
    1. 不用控制體重和不怕腸胃濕的人才可開懷大吃雪糕, 我只可久久偷吃小小

      刪除
  11. 問候大隊第一小隊細妹排長報到 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 問候大隊第一小隊隊员大大旧妈妈報到 ~

      刪除
    2. 多謝細妹排長、隊員大舊媽關心

      刪除
    3. 很多謝春呢、囉囉,卡樂b一生貓能得到咁多人厚愛

      刪除
  12. Just to say Hi ! ^_^
    做包或者集中精神做某d事情(當然是今自己開心的事)可以減壓,最近我沉迷了塗顔色,於要笑啊,絕對是colouring for adults,又或者試下香薫油

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝喪標媽, 人最好有興趣、寄托, 可以減壓, 擴寬眼界, 所以我焗餅、蛋糕麻麻哋也繼續焗, 又打皂, 以前愛十字繡、織冷衫, e+工作用眼太多,已不再做

      刪除