2015年10月10日星期六

適應中

今日天氣好正, 一年中這樣的放假日子不多, 不用開冷氣,沒有東北季候風。

妹頭入室已超過三星期,除了第二日餵藥時太驚恐, 爪傷、咬傷我手掌、手指,
沒有再岀爪, fee我次數、聲響也減少中, 比預期適應得快。

由24小時困籠到近日抱她每日岀籠半小時, 由開頭一放佢落地,即飛跑回籠, 
到肯自己坐一會再跑回籠, 個籠是牠認為最安全的地方。

我在家時, 籠門長開, 妹頭不會自行走出籠,
早前曾見牠行出籠,  正想岀廳, 碰上門口肥保安,
肥保安岀口fee兼岀手攔截,結果妹頭急急腳回籠


上星期帶佢轉往港島區診所覆診, 雖然知道牠後腳、肚皮上刀傷痕痊癒得8899, 
仍帶牠去見醫生,當開個檔案, 交代之前三星期住院紀錄, 
將來有乜事要見醫生不會不知從何說起。

性格親人,但細膽,  街上生活多年, 自我保護意識強, 
可以這樣被我抱住半小時不動, 義工話佢是一世貓第一次被人抱。

一早認定細b是盟友, 肥保安不善男信女, 
細b罵也不還口, 仲伏低地上表示surrender

這是昨晚細b可接受最近距離

太近細b很抗拒, 細b十二年來喜歡自己一個貓, 也要適應,
但比起對卡樂b、細佬,細b對妹頭算是友好。

這條片攝於超過一星期前, 妹頭第一次離開廚房, 肥保安的反應少咗以前的氣焰。

31 則留言:

  1. 原來妹頭ge頭仔 size 同細b 相差咁遠,細好多(^_^;)
    細b fee起上嚟都好大聲好有威嚇性....好彩妹頭唔算太驚,仲肯接近佢
    你多d抱妹頭啦,佢好冧咁攬實你,睇見都好欣慰^_^,不過我又驚方包會呷醋蝦佢(好似標爺咁)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐貓比來路貓骨架細, 妹頭得3.5kg, 你唔會覺得佢瘦, 頭大令人覺得可愛d
      妹頭一心同細b 埋堆, 所以願意屈就, 對方包就大聲惡死喵不停
      方包一向大醋罈, 要晚晚同佢玩毛毛棒放電, 等佢少d精力打交

      刪除
  2. 妹頭需要時間去感受愛+學習被愛+享受被愛

    回覆刪除
  3. 睇到d片,相信细b婆婆好快就会接受妹头,但只肥野就难搞d……
    妹头同婆婆条片令我记起以前 Daisy同Rocky 入门时Toto 同 Jelly嘅反应,Jelly = 婆婆,Toto = 肥仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向對細b有疚歉,兩隻仔都會打佢,希望佢同妹頭可以夾到,貓見貓同人一樣有第一印象,妹頭一開始就對肥仔好抗拒

      刪除
  4. 我睇到你話佢一世人第一次俾人抱, 真係覺得好淒涼, 不過入門之後有你照顧, 應該會好好多
    我睇片時, 我少爺一聽到喵喵叫, 即係醒哂周圍望, Rouquin 就繼續大覺瞓 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭自出生一直在九龍一市場生活, 環境髒劣, 連同一班浪浪由一在市場返工ee(不是義工)每日餵一餐, 據ee講, 曾幫妹頭梳毛, 不曾抱過
      你度寧靜, 少爺好日不聽到貓女叫, 想揾女朋友::kk3100

      刪除
  5. 妹頭可以夾到細B就好啦, 起碼有伴, 睇到"義工話佢是一世貓第一次被人抱" 這句話覺得心酸, 有家之後有人錫, 有人抱, 可以彌補她以前坎坷的流浪生活, 真係鄧佢高興! 肥仔欺善怕惡, 妹頭要拋浪頭兇返佢轉頭至得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 被人斬斷一腳, 加上肚皮上3吋長刀痕對妹頭是一不能磨滅傷痛, 正面睇給牠一重生機會,不用餘生流浪,繼續坎坷
      肥仔開始當睇唔到妹頭

      刪除
  6. 妹頭適應得好好,再俾啲時間啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭進步得唔錯,今日已冇上貓帶給牠岀廳, 但坐一陣, 佢又急急腳自己回籠

      刪除
  7. 我上星期係FB一個義工,佢post左妳第二張相,我見佢寫的描述就知係妳啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到, 不過不是同一幅相,我十幾件渣打馬拉松戰衣, 在家日日一樣衫
      FB我只睇, 不會留言

      刪除
  8. 妹頭俾你抱住個樣好嗲, 望住佢個樣, 知到佢第一次俾人抱, 個心雖然有 d 心酸, 但亦好慶幸佢遇到你
    今次睇片, 我覺得細 B 同方包好似掉轉咗咁, 細 B 竟然 fee 妹頭, 方包反而掉頭走 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭亦有可能怕生, 暫時只信賴我, 所以肯被抱咁耐,第日未必有此耐性被抱, 好似卡樂b剛到家肯被抱耐d, 其後只會被抱一陣, 妹頭仍不敢自己行出廳, 碰上肥貓就大聲喵
      方包欺善怕惡, 又想兇妹頭,又怕對方撐鷄::kk3048

      刪除
  9. 抱妹頭張相,我覺得似佢攬住你多d。:x
    細B婆婆終於可以威番次,收條靚威下::mm1549

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭仍好驚,抱佢時會岀爪 爪住我件衫, 有時搞到我好痛
      希望細b婆婆晚年有條靚跟下佢

      刪除
  10. 我家西施女, 兩三歲嗰陣比我喺街執返黎, 十年, 一直好保謢自已, 唔識比人抱, 好驚好梗, 食飽瞓飽己好滿足, 真係要適應.

    回覆刪除
    回覆
    1. 創傷對某些動物來講可以是永久性,希望妹頭只是未能短時間內對人、此家建立信任,見佢曾經好奇離開廚房,但一見到肥仔就折返,應該有希望重建信心

      刪除
    2. 就算唔會好親蜜, 最多咪各自霸山頭囉 ^^

      刪除
    3. 怕不能做到各自霸山頭, 肥仔會打貓, 走得快或者能避過一打

      刪除
  11. 呀卡, 始終都係嗰句, 多謝您...感恩

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以為流浪毛孩做多少少是應該,能力之內, 稱不上是什麼

      刪除
  12. 肥保安::mm1613
    妹頭被抱果張相, 睇得出佢有既複且雜嘅情緒, 卡嘩依呢::_1561
    ::_382

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥保安不是浪得虛名, 武功有番咁上下,呢幾日有d進步,時運高, 有時掂行掂過, 當睇妹頭唔到 ::kk3099
      妹頭唔發惡驚青時好乖, 坐係度唔郁

      刪除
  13. 希望貓地好快能和睦共處,相親相愛!
    雖然妹頭右腳折了肢,但都可走動自如!讚! :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 只望三貓唔打交已安樂,照現時狀態, 妹頭好鐘意細b, 勁唔鐘意肥貓
      我在 youtube見有三腳貓行動自如, 連跳高也冇問題, 暫時仍未見妹頭跳高

      刪除
  14. 床頭鬧交床尾和,貓咪好快就會一家親!└(=^‥^=)┐

    回覆刪除