2016年1月23日星期六

找到大靠山


妹頭跑過江湖,知道邊個是家中大老細,
大老細一回家坐下,妹頭即上前靜靜坐一邊,
仲要靠埋黏到實一實,中間完全沒有縫。
這個習慣同卡樂b一樣,世界女!

入門四個月, 吃量不多, 只吃干糧和超市零食,
 好易養,也肥咗一磅, 不敢給牠吃太多,只有三腳, 怕關節負荷易衰退


幾時用得著我?只有老細不在家,我才成為後補。

22 則留言:

  1. 天寒地凍,有塊貼身膠布就是好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢老豆最著數,剩係得閒摸佢兩下, 佢就成日跟著

      刪除
  2. 叻女 ! 咁乖巧又勇敢又有毅力, 家中各人貓遅早都會俾佢軟化,融洽相處\m/

    回覆刪除
  3. 妹头好识做猫::oo2003
    件衫仔好靓

    回覆刪除
    回覆
    1. ::_1856 ::_1856 Excellent, 可以克服對陌生人恐懼更好
      件衫很舊, 係細b以前著嘅, 其實妹頭不太喜歡著,有時著一晚自己除咗

      刪除
  4. 哈哈, 行走江湖咁耐, 有街頭智慧架嘛, 梗係知邊個係老細啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早凍到唔想郁、岀門運動,連上網也慢幾拍
      妹頭好精警,有時我從遠處行向佢想要餵水, 未行近佢好似知道咁, 即逃走躲在梳發底

      刪除
  5. 物唔係邊個錫佢多啲會嗰個o既咩﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經常要向佢做d厭惡性動作,例如剪甲、餵水...., 反而佢對我有時仍不放心, 佢到現在被抱起一刻仍全身振抖害怕,陰影仍在

      刪除
  6. 咁快4個月啦,妹頭已適應屋企,真係好啦

    回覆刪除
  7. 女都係黏 DADDY 多 D ::mm2065

    回覆刪除
  8. 我也是開飯果個,但系妙也是永蓬癡Bill 爸::mm2169

    回覆刪除
  9. ::kk3048 擦鞋妺一名...L-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔最不懂擦鞋,佢老豆最少掂肥仔

      刪除
    2. 肥仔真的是冇腦的傻大佬, 表面風光而已::kk3118

      刪除