2016年2月5日星期五

十年後重遇


(寫於法蘭克福機場)
細b三個月內右耳發炎覆發三次,最近一次不幸發生在我出門遠行前兩日,簡直倒瀉落蟹,早上出門返工前發現覆發,明明三天前洗耳,當時仍一切正常,短短三日就發展到有液體流出耳朵,早上即打電話去各診所預約,結果是全滿,最快要第二天,我不能等,後天就要離港,只好一試十二年前幫細b絕育的診所, 有位攝,當天唯一當值醫生竟是當年幫細b絕育的醫生,即攞假帶婆婆睇醫生。

見了醫生,我問醫生點解十年冇轉工,醫生被我這樣一問,笑答就快要轉工,醫生開了另一款滴耳水和三日類固醇控制細菌繁殖,並取辦種菌,滴耳水起碼要連續滴兩星期,知道鐘點沒有能力做,她對住細b8年,至今不敢掂佢,佢對肥仔和走咗嘅卡樂b就冇問題,我提出住院,醫生拒絕,認為不能只為滴耳水困細b十多日,醫生主動提出明天幫我致電我家附近診所,要求幫忙滴耳水,要收費,但我家鐘點要帶細b去診所,鐘點話沒有信心可以捉細b入袋,我頭都大晒。

回到家不知如何拆解今次危機,好在平時有留意cat sitter資料,雖然用不著我會留下,pm cat sitter, 幾小時冇回覆,硬著頭皮找一貓友可否幫忙暫托細b,再試找多兩位網上search到的cat sitter, 一個冇回覆,一個話新年期間接了13單生意,冇能力再接,最後用另一方法找到最初pm個位,她坦言也爆晒,接唔到,但肯幫我問其partner, 又再等待……,等到晚上十一時終有回覆,酬金是正常兩倍以上,時間要遷就佢,我答應,實在不想勞煩貓友,結果搞到零晨一時才能去瞓覺。

同cat sitter 電話溝通時,我多口問見佢fb有某個慈善動物團體的posting, 問佢是否該團體義工,正是義工也,我告知約十年前曾參觀該團體收留貓貓的單位,她問我是那位義工帶我去(因為貓屋不是對外開放),我竟然記得該義工之名,而她正是10年前帶我上去貓屋參觀的義工。
一日內將十年沒有見面的兩人再因為貓連接起來。

22 則留言:

  1. 有緣呢
    好明白你心情, 我返HK幾日前, 我少爺突然拐下拐下, 擔心C我, 好彩之後行返正常, 先無咁驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好在開心的情況下重遇
      雖然不是大病,但要連續2星期滴耳水防止抗藥性,不是人人可以同陌生貓做到,又不想細b延醫

      刪除
  2. 回覆
    1. 我走前情況受控,現由car sitter 每日上門滴耳水一次,其他清潔、飲食由鐘點照顧

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝仔仔媽,今次希望處理好,不再覆發

      刪除
  4. 緣份也, 咁多年都俾你一次過撞得返
    細B婆婆~ 要快D好返呀::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時有留下貓的資訊一備不時之需
      細b婆婆好乖,cat sitter幫佢滴耳水好合作,主要是鐘點脅,不敢掂細b

      刪除
  5. 有緣千里能相匯......細B 你要快d好返::kk3111 , 卡B你新年去旅行一路順風玩得開心d

    回覆刪除
    回覆
    1. 康覆中,今次要對症下藥,避免覆發
      新年旅行除了休息,是個機會給兩個平日一星期只有機會吃一、兩餐飯的人可以靜止其他活動共處

      刪除
  6. 依家細B點呀,好D未?
    cat sitter真係幾好搵:P
    我上次都搵左好多,都冇好full冇時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我叫cat sitter 不需要日日update 我,除非是緊急
      今次是特發事件,出發前兩日才找cat sitter, 加上假期旺季、我家位置,收貴D可以接受,cat sitter 不是日日有工開,兼職最啱

      刪除
  7. 咁樣真係好騰雞, 所以我同家姐都未試過一齊去旅行, 一定有個照顧貓地至安心 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以考慮聘用有經驗的car sitter, 佢地本身養貓多年、或者是貓義工

      刪除
  8. 難得遇上10年冇見的有緣人, 細b個病好快斷尾::cc4150

    回覆刪除
  9. 細b覆診點呀, 耳仔好哂未呀?

    回覆刪除