2016年2月18日星期四

妹頭愛哥哥


妹頭性情好好,很愛同類,
一有機會,就會主動接近肥仔,靜靜坐在一邊,
見肥仔沒有抗拒,會不時挨頭向肥仔示好,令我好安慰, 
今天是妹頭入室5個月



睇下妹頭幾陶醉

雖然兩貓不會攬頭攬頸一齊瞓,
妹頭的平和,不計較吃咗好多檸檬,將肥仔呢隻牛精王馴服了不少
肥仔少咗戾氣,已很少見肥仔追打婆婆

當年領養卡樂b後,親戚見卡樂b雖然是流浪貓,但性格是不怕生的公關貓,
我建議親戚嘗試領養,親戚回應可否領養到好似卡樂b咁親人的貓,這當然不能保證,太過計算永遠不能踏出第一步, 也不會得到意外驚喜,
結果親戚一家先後購入3隻貓。
名種貓的性情夠親人溫和,但也不一定買中你想要的prototype,
每個人有自由選擇自己的喜好,
撫心自問,論外貌,名種貓優勝過唐貓,
我認為一般人一生可飼養的動物quota有限,
對流浪動物憐憫愛護令我決定放棄個人喜好,幫助此弱勢羣
牠們給我的回報往往意想不到。


22 則留言:

  1. 見到頭兩張相,真係好窩心呀!
    其實好支持領養,幫得一隻得一隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢老豆會幫妹頭爪右邊臉,因為佢冇咗後右腳,自己爪不到
      多咗人領養,但不時仍有人棄養

      刪除
  2. 我都支持領養, 流浪貓佢地都唔想流浪架, 正如人都想有瓦遮頭
    有時真係唔駛咁計較血統

    回覆刪除
    回覆
    1. 係地方遼闊、富裕的國家,流浪動物仍有機會自己生存,香港地少,加上大部分人口仍不會尊重動物,流浪動物要在惡劣環境下掙扎求存

      刪除
  3. 戥妹頭開心,可以溶化到哥哥

    回覆刪除
    回覆
    1. 永遠是妹頭做主動,肥仔仍是大爺,起碼肥仔冇打佢,又肯接受妹頭的殷勤

      刪除
  4. 看見妹頭和肥仔,鼻子也酸了,但肯定是開心的酸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也估唔到妹頭的性格潛能可以令頑固肥仔軟化

      刪除
  5. 妹頭好ENJOY, 但方包個樣就好似唔係幾爽喎=))
    估唔到妹頭可以改變到咁多嘢, 呢個真係意外驚喜
    支持領養, D BREEDER只顧不斷咁繁殖, 唔合心水又唔要, 老咗唔生得又唔要, 真係要杜絕呢種情況, 免得寵物受到無謂GE傷害:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包一向樣衰衰,成個大爺咁款
      負責任的breeders 不多,最近細b因為耳仔發炎去了兩間診所,兩位醫生不約而同向我講,近年佢地診治的所謂名種貓,樣子不像傳統名種貓,但有齊所有名種貓的遺傳病,以細b12高齡仍大致健康算少見

      刪除
  6. ::ww6002 妹頭真係好乖巧, 牛精仔都俾柔順ge妹頭征服咗, 仲有個bonus少打咗細 b添, 妹頭好抵錫!
    最尾張相方包個樣好搞笑,又尷尬又怕羞又唔知點好咁::oo2051 ,其實貓好單純, 邊個對自己好鍚自己一定感受到ge

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初作了最壞打算,沒有期望妹頭會親人、親貓,始終是一隻被人嚴重傷害的成年流浪貓,所有都是bonus
      方包其實好怕妹頭過份熱情,妹頭學精咗,冇初頭咁熱情,所以方包冇咁抗拒

      刪除
  7. 肥仔個樣真係好好笑,妹頭ge努力無白費 ^3^
    妹頭錫婆婆嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢喜怒形於色,早期一見到妹頭即調頭走的情形仲搞笑,可惜太快影唔到
      妹頭多次想埋婆婆身,未行近已被婆婆fee走,婆婆不愛同類,只愛人

      刪除
  8. 俾十个 LlKE 妹头::vv4040
    想唱番 part 歌……我的热情,就像一囤火,燃烧了整个沙漠…妹头终于成功了::cc4021

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐貓性格多元好多,真係識做貓,卡樂b是另一奇貓,雖是混種貓

      刪除
  9. 拳頭不打笑臉人, 肥仔一向係大男人性格嘅小男人, 果樣衰衰貢好似好嫌棄, 其實好想有o靚跟,妹頭性格非常好又識時務,不會受不愉快經歷影響而偏執,抵佢行番果尾運::_382 , 卡B媽有善心當然有好回報. 咁樣先係天有眼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包終於痕到有靚跟住佢,佢應該老懷安慰::kk3100 , 卡樂b和細b雖然怕方包的拳頭, 從來不順服於方包
      早前帶方台包見幫妹頭做截肢的醫生, 佢也說妹頭有尾運, 可以安享晚年::oo2057

      刪除
  10. 見頭兩張相我非常安慰, 見埋第三張我當堂眼濕濕...::rr8008 望見方包個頭有微微回向妺頭...
    妺頭好爭氣, 感謝上天安排...::_382

    回覆刪除