2016年2月27日星期六

細b 叻女

細b因為耳仔發炎,前後睇咗5次醫生,終於康復,希望不要再復發。
距離上年體檢已9個月,不想遲幾個月再帶細b專登體檢, 
我主動要求醫生順便幫細b驗血、驗尿,
因為佢的小便比以前淡色、次數也增加,擔心佢開始慢性腎衰竭,
結果驗血報告一切正常,但尿液有少量蛋白,
需要再種菌,種菌顯示無菌,
要再回診所抽多一次尿做UPC, 
結果合格,我可以鬆一口氣,短期內實在不想再和腎衰竭打交道。


很幸運,家中各貓包括妹頭、走咗的卡樂b岀門見醫生冇難度,
抽血、抽尿、打針、探熱、針灸沒有困難。

雖然卡樂b走咗, 一些當時照顧卡樂b的做法我仍保留, 
例如每日用針筒餵杞子淮山水給細b、肥仔同加入罐頭
每星期有幾日給兩老吃蟲草、靈芝,
希望推遲患上老病。

亦因為早前肥仔受病毒困擾,網購了含lysine的零吃給兩老每日吃益咗肥仔,因為佢很愛吃此零吃,佢吃了減肥糧一段時間,只能keep fat, 冇瘦到。

24 則留言:

  1. 細b真係叻女, 有時好矛盾, 中藥療效雖然好,如杞子淮山, 但又怕有害農藥(如: 琉璜)會愈食愈衰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b好幸運,沒有摺耳貓常見的遺傳病
      我一直用新鮮淮山(我自己也有食用), 杞子只好用乾貨,其實動物生命週期只有十多年,有害農藥對人的禍害遠遠超過動物,兩老貓不會有下一代, 沒有將禍害帶給下一代的風險, 有機會可以看animal planet講切爾諾貝爾核事故後當地成為動物天堂的紀錄片

      刪除
  2. 細B,good,肥仔要繼續keep fat,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b的生活態度是揀飲擇食、成日瞓, 我要向佢學習
      肥仔冇再肥當成功啦

      刪除
  3. keep 得住體重唔升已經好好, 我都係咁同自己講架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下keep係那一磅數, 我近年磅數中位數比年輕時多了7-8磅, 要將中位數下調先得

      刪除
  4. 做人
    最怕面對生老病死
    完全無法控制
    只能盡力做

    回覆刪除
    回覆
    1. 怎樣無奈也要學習面對生老病死, 我可做是能力之內盡力推遲, 因為我愛家中毛孩, 有人認為過於人工化, 為何人對人沒有爭議, 人對動物有爭議, haha, no debate la

      刪除
  5. 細B發炎好嚴重呀?要睇5次醫生

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是嚴重,而是復原後幾星期再復發, 初用抗生素效果不到位, 後用類固醇加耳藥水
      今次耳仔發炎令我對各診所醫生的功力再評估

      刪除
  6. 妳照顾得d猫头好好
    我d未食过中药

    回覆刪除
    回覆
    1. 全因為卡樂b的病我才開始餵貓地吃保健品,增加免疫力和延緩衰老,稱不上是中藥

      刪除
  7. 細 B 叻女:-bd , 希望 3 貓都繼續健健康康
    方包冇再肥已經好好:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b有佢一套養生方法,方包就爭d, 大吃大疴

      刪除
  8. 根據金氏世界紀錄紀蛓,世界上最長壽ge貓有38歲零20天..... 細b加油\m/

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩嘩::_1856 ! 希望細b長壽之餘有生活質素

      刪除
  9. 照老年毛孩一d都唔簡單...

    回覆刪除
    回覆
    1. 情願辛苦少少,唔想佢地咁快有老年病

      刪除
  10. 請問卡B
    翩翩牙周病, 每晚有抹牙
    適合食蟲草嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牙周病除了遺傳,亦受某些細菌影響,健康的牙肉也有機會帶有此類細菌,分別在貓本身自己有冇能力揪著細菌感染,我覺得如果可以增加免疫力的supplements 可以一試,有D獸醫鼓勵吃lysine成份的保養品,方包早前打抵了病毒,但病毒仍存在佢身體內,是終生的,所以每年一定要打vaccine, 平時俾佢吃含lysine 的treats, 幫補下,其實可能細b、妹頭也帶有同一病毒,不過佢兩隻免疫力可以抵抗到

      刪除
  11. 新鮮淮山我都有食,味道唔錯tim ^^
    可否給我’杞子淮山水‘煮多少時間和份量?

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒、蒸新鮮淮山都好吃,做配菜也好吃
      我每星期煲一次,15g 杞子,新鮮淮山約6吋長,煲30分鐘,隔渣,煲成一大樽,其實我只是自己摸索,動物的份量不需要好像人那麼多,開頭稀的貓易接受,因為有D味,貓可能唔鐘意

      刪除