2016年3月6日星期日

多嘴妹

妹頭是個多嘴妹, 做乜都大聲喵喵叫,
吃嘢前叫到直至放下佢個飯兜, 但不要以為佢肚餓或大吃,
佢只少少就停口,一餐20g干糧分三、四次才吃完, 
一日兩餐共40g干糧加10粒超市零吃, 
不吃雞粒、三文魚粒、魚柳、雞柳、網購的美國零吃、歐洲超市買的零吃.......
肥仔、細b超愛的牠通通聞完即棄, 
咁少食量仍不夠半年肥咗一磅半,
上星期開始減10%干糧至每日36g, 零吃減半, 
希望妹頭不要步肥仔後塵吃減肥糧。

三腳無阻牠生活,只是跳高受限, 暫時只見過牠跳上梳發、床,
懂得將被截肢的後腳放在茶几腳上借力跳上梳發,
原理好似短跑運動員起跑時的腳踏咁, 間中仍見佢撻Q。


網購時見到此模仿貓媽媽交著貓b的夾子, 據聞可舒緩貓地緊張情緒, 
曾在fb見, 即管買來一試, 這類產品果見貓見智, 不要太認真,
例如廣傳的日本神奇水兜, 在我家就發揮唔到作用, 不是想倒米, 實話實說


測試妹頭在吸塵機噪音下反應




29 則留言:

  1. 回覆
    1. ::mm2254 ::mm2254 ::mm2254

      刪除
    2. 哈哈哈,好耐無11111啦!
      妹頭同妙妙一樣,開餐時吵得要C,但放低糧後若不是她至愛的罐,就衹吃幾口,甚至不吃抗議

      刪除
    3. 早晨bill媽! 你e+天天是星期日周圍影::mm2256
      妹頭仲彫轉, 只吃干糧,不吃罐罐, 我慳番唔少::kk3173

      刪除
  2. 估唔到妹頭咁揀飲選食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 一見我俾零吃就開始大聲喵叫, 俾佢聞一聞又行開唔吃, 只吃超市偉嘉、Friskies, 幫人賣廣告咁

      刪除
  3. 我隻Lu都係咁多嘢講 = =||
    妹頭行得好好喎,好叻女 ::oo2082
    神奇水兜對我家兩主人OK,尤其少爺Happy仔,所以真係見貓見智;
    我諗妹頭現在生活無壓力,開心咗,所以心廣體胖 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐貓可能多嚀嘢講, 肥仔不懂喵,只會"吖吖"咁
      妹頭行動自如, 跳高就唔多得啦, 見肥仔跳上檯望窗外境色, 佢只好在地上喵喵叫肥仔
      40g干糧其實半碗也不夠, 亦因為不能跳高, 郁動少咗, 肥得好快

      刪除
    2. 神奇水兜對我三貓直情零作用

      刪除
  4. 其实我喜欢多嘴猫,越多嘴越喜欢,识得博嘴嘅就仲正,有交流嘛::uu7060
    睇得出妹头身型圆碌碌::kk3173

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!有幾次我被妹頭喵到煩燥,叫佢收下聲,佢當然唔明繼續喵啦,我其他貓幾乎冇乜喵
      妹頭的肉好結實添,低食量高回報吖

      刪除
  5. except mina
    everyone is talkative

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情如果煩燥,再加上大聲不停喵,EQ低D會發爛渣

      刪除
  6. 叫得好大聲,比我一定唔慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭好唔慣,e+已經喵少咗,不過開餐前和叫人摸佢時仍大聲喵不停,唔怪得肥仔有時怕咗佢要行開避一避

      刪除
  7. 妹頭好淡定, 一D都唔驚吸塵機

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時在佢附近,佢冇咁驚,我有時間時會刻意訓練佢習慣各種聲音、陌生人

      刪除
  8. 妹頭好似嫌個吸塵機嘈住佢咁:))
    妹頭食咁少嘢都重到咁多, 零食會唔會係致肥源頭呢:-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐貓對聲音敏感過鬼佬貓,細b、肥仔完全唔怕吸塵機
      零食10粒即20大卡路里,所以e+俾每日少幾粒

      刪除
  9. 妹頭食量真係好少喎....雖然佢叫得大聲,不過嗓音嬌嗲幾好聽:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 36g少得可憐,只夠肥仔涉牙
      聽得多慢慢習慣啦

      刪除
  10. 望見妺頭活得咁自在, 實在高興

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好叻,適應得幾快、慢慢克服怕陌生人

      刪除
  11. 真係唔好肥, 因為會影響腳仔頂唔住 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好吸收,吃少少肥多多,e+已開始控制食量,如果再肥落去,又要再減份量

      刪除
  12. 睇vedio仲係有啲心痛……
    佢自己適應得好好, 真抵錫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以話佢用一隻腳換取了安穩下半生, 流浪動物源頭不解決,數量太多, 如不是受傷, 排隊未輪到妹頭

      刪除