2016年3月13日星期日

放鬆晒太陽

妹頭終於放下介心, 懂得學細b、肥仔咁享受貓生、晒下太陽, 不用擔驚受怕。
近來對鐘點也沒有初頭害怕, 躲完一陣會浦頭,
再躲再浦頭,重重複複, 好過開頭躲到鐘點走了才敢浦頭。

過去一星期天色麻麻, 這是攝於上一星期日, 陽光普照,氣溫和暖 


努力沖涼中, 
相片其實我隔住玻璃影的, 因為我一行近,佢就有d驚跑開。




每餐18g份量

每日18gx2份量

流浪唐貓艱苦的生存環境令基因演進, 體型骨架細,食物消化轉能效率很高。

這是肥仔減肥糧一日40g份量(早餐25g+晚餐15g), 另加晚餐40g罐頭 (即半罐細罐頭加水)


28 則留言:

  1. 有得曬下太陽, 身心都健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 人都一樣,有陽光,人都開心d

      刪除
    2. 我以前唔明架, 點解佢地咁鐘意曬, 點解係冬天會抑鬱
      而家就明哂啦

      刪除
  2. 妹头就好好养,每日只食好少嘢,只肥仔就 opposite 啦::mm2065
    再迟d妹头就会更加生活得幸福自在::_382

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭連大小二便好快學識我家獨有貓廁所, 好叻!買咗一大包松木沙, 只用了1/6
      肥仔乜都吃, 垃圾桶,細b最難養::mm1673 , 成日發脾氣罷吃

      刪除
  3. 回覆
    1. 吃唔飽架,所以跟出跟入, 搏我心軟俾多幾粒零吃

      刪除
  4. 回覆
    1. 一路進步中,除非佢主動討摸,伸手摸佢第一下時仍害怕退縮

      刪除
  5. 見到妹頭咁自在晒太陽,真係好開心 =D7

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢在街上生活多年,又被人傷害過, 值得有個家過餘生

      刪除
  6. 我家無太陽光射入,貓地無得曬太陽

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度冇向東或向西的窗嗎?我記得有白鴿在窗外吸引到貓地

      刪除
    2. 就算有陽光都係得好少

      刪除
  7. 唔怪得妹頭黐貓唔黐人, 肥仔咁惡都唔怕但怕人, 佢俾人類傷害過嘅陰影要時間及愛去改變, 希望佢好快會適應, 遲D會食濕糧, 飲多D水, 我怕浪貓易早有腎病 

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我主動摸妹頭,我一伸手, 佢會習慣縮一縮, 成身僵硬, 以不肯定眼神望住我, 恐懼感仍存在, 之後才慢慢放鬆
      佢除了各款干糧,完全不吃其他, 應該不會接受濕糧, 近來對我信任多了, 有時可以用針筒迫佢飲多d水

      刪除
  8. 有家、有愛真好, 見到妹頭漸漸於下戒心, 舒舒服服曬吓日光浴, 我都好開心::_382

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢在街上捱咗多年加上一劫仍生存, 值得有家

      刪除
  9. 見到妹頭曬太陽咁enjoy....遲d妹頭唔驚時你都放張櫈出去坐一齊曬親子樂嘛....唔好浪費咁靚ge露台啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 女人怕曬, 特別上了年紀, 我已經常戶外跑步, 曬夠啦

      刪除
  10. 好嘢!! 妹頭成功融入大家庭~~~ 曬多啲太陽,身心健康!!( ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭好叻女
      趁天氣不太熱,夏天冇貓行出去曬

      刪除
  11. 見到妹頭好自在咁洗身,曬太陽,感覺到佢好開心又幸福 :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢放鬆了不少, 連被我餵水也冇大反抗, 佢一定會繼續進步\m/

      刪除
  12. 妺頭好放鬆咁曬太陽...又冲凉..其實已經冇介心...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架, 一有風吹草動, 警覺性很高, 走去躲起來先

      刪除