2016年11月5日星期六

妹頭適應室內生活


妹頭入室一年多d,慢慢適應室內生活
由開頭我一行近就不停喵、飛機耳、身體收縮,
不斷進步,不會期望佢一天像肥仔咁對人傻呼呼,
只要不再經常自己嚇自己,躲到梳發底,
見到佢的進步,對我來講,除了欣慰,亦有滿足感。

妹頭吃飽後會開心碌地沙

見到我行過,想人關注佢,會大大聲喵引人注意

除了長駐卡樂b以往的寶座-黃色蕉蕉,亦會諗計跳上其他貓兜

今天下午氣溫仍有27度,
細b、肥仔已進駐貓床、人床嘆世界




28 則留言:

  1. 回覆
    1. 妹头把声都几响 (^∇^)
      点解婆婆冇出镜?

      刪除
    2. 妹頭貓仔細細,把聲好響亮,鐘點有時怕咗佢的煩音
      頭兩幅相係婆婆,嘻嘻…你一定老花加深了

      刪除
    3. 真係喎凸^-^凸
      唉…人老眼蒙!

      刪除
  2. 我一睇片, 妹頭喵喵~~ 我少爺又即刻醒, 有佢係度, 真係唔睇得片
    妹頭搵到住好人家, 幸福幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢把聲同佢身型不敏合,你度寧靜,更加響亮

      刪除
  3. 妹頭好得意 ❤❤
    有家的毛孩最識嘆 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭幾親人架,不幸遭遇對佢影響不大,反而街上生活多年對佢影響多D
      原來D公仔用到啦🎉🎉😻

      刪除
  4. 妹頭肥了靚了
    佢叫醒哂我D貓頭S

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為佢肥得快,早前已同肥仔一齊吃處方減肥糧,每餐只吃17g, 好少,瘦咗半磅
      證明佢的喵聲好強勁,可以吵醒晒所有貓頭、人,我早上如果遲起床,佢會在房門外喵喵叫開飯

      刪除
  5. 妹頭會黐人﹖比摸比抱嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信佢本性親人,每日特定時候會主動找我摸佢(多數剛吃完早餐),如果我想摸佢,就睇佢心情啦,一般我一出手,佢會縮後或行開,抱佢也是一樣,害怕被抱起一刻,但抱上手後會乖乖縮埋一舊,所以我相信街上生活對人的不信任仍對佢有陰影

      刪除
  6. 有d似蘭子唱: 金絲雀,金絲雀...... :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b似金絲雀多D,連零食也要揀過先吃,仲會發脾氣鬧我

      刪除
  7. 人類對佢嘅傷害實在太深, 佢都好叻女, 適應得幾好, 希望佢快D完全放下戒心, 好好享受貓生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同佢老豆都好開心妹頭可以適應,初頭的憂慮冇晒,有時佢比肥仔更忠心,跟出跟入

      刪除
  8. 典解我早幾日的留言唔見左?
    妹頭好似蘭子唱歌咁:金絲雀,金絲雀,金色美麗似鳳......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係吖,你的留言係上面吖,嘻嘻……又多一個老花加深

      刪除
  9. 回家見到咁就最開心,所有事都放開,親親貓地就滿足了~ 

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 佢地兩隻嘢各自在4個月左右入門, 自小嘆慣世界

      刪除
  11. 噢有新貓真唔錯喎~:-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 是由義工拯救的受傷三腳貓,應該被人陷害

      刪除