2016年10月27日星期四

Lost n found

昨晚跑步,見到一隻貓跟著兩個菲傭行,好奇怪,
問兩個菲傭隻貓係唔係佢,佢地話唔係,佢地正回家,
隻貓跟著佢地過馬路一路行,
貓好友善,完全不怕人,又有頸圈同一牌仔,
黑紋紋睇唔清楚牌仔上的字,可以俾我手抱,
行咗一陣,佢自己掙脫落地,我諗住捉唔番啦,
繼續一路行,我跟著佢,可能佢自己越行越驚,
之後再嘗試抱起佢,就咁手抱回家,
是男仔, 約6個月,很瘦, 未絕育。




回家後將佢困籠, 俾水同貓糧佢吃, 諗住聽日貼街招幫佢搵番主人,
如果沒有人認領, 都好頭痕,
沖完再仔細除下頸圈下個牌子上的字,
有一組數字,不知是chip no. 或電話號碼,
膽粗粗當電話打, 接聽是位外籍女士, 正駕車回家中,
證實是她的貓,
結果隻貓在家逗留兩小時, 漏夜送隻貓回家,搞到12點才瞓。

這幾年跑步, 除了昨晚執到貓,
上星期執到mazda車匙一條 (冇法找到車主, 棄置了),
之前執過3張紅衫魚、一張有近$200八達通卡, 全買了糧放在愛協捐俾cccp義工。

23 則留言:

  1. 仲以為有新貓頭
    返屋企都好
    鬼婆太粗心大意

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間唔夠用,邊敢加貓,兩隻灰貓已雙位歲數,如有長期病,要花心神照顧
      送貓頭回家,先知鬼婆+其工人採用半放養方式,但估唔到此貓會離開屋苑跟人走、過馬路去咗另一條街,香港始終不是外國咁

      刪除
  2. 好在有你, 唔係呢位貓頭都唔知點算

    回覆刪除
  3. 好多嘢執呢,個鬼婆咁放養唔得呢,有無同個鬼婆講

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼婆話隻貓好friendly, 估唔到跟人走咗,會留佢室內,我去到佢屋企,見有另一隻貓也在放養中

      刪除
  4. 真好彩,好在有妳咋,貓貓可以返屋企啦
    唉!個鬼佬放養佢,難保下次走失有咁好彩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港的外國人有唔少採用半放養形式,我經常碰到,適合與否要睇貓性格和社區環境,eg愉景灣(較為closed community) 會合適的

      刪除
  5. 貓貓真好彩遇到你, 佢咁FRIENDLY, 仲會跟人走都幾危險喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻貓真係好乖,我就咁手抱回家,又隨陌生人過雙線行車的馬路,向緊反佢屋企的方向行

      刪除
  6. 回覆
    1. 隨緣幫助,腦海中也閃過如果沒法幫佢找回主人點算

      刪除
  7. 回覆
    1. 大團圓結局,路過的話會睇下鬼婆有冇繼續放養
      我曾有外國家庭鄰居每日放隻貓外出一陣,隻貓竟跑來坐在我家門口,一開門被肥仔見到,肥仔即時fee同粗尾

      刪除
    2. 我始终唔赞成放养,太危险

      刪除
    3. 大家文化習慣不同,外國人在家鄉大都放養貓, 來到香港照辦煮碗, 正如中國人移民西方國家仍保留原有習慣,我可以接受在較封閉的社區放養, 但此種環境在香港不多

      刪除
    4. 剛才跑步刻意改路線,經過鬼婆家, 不見有貓, 希望佢已將貓放回室內

      刪除
  8. 咁容易就可以抱回家,太危險la > <
    佢喺妳屋企又好自在喎 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b婆婆也不肯被陌生人抱, 呢隻靚仔被我抱住行了好一段路, 佢對人全無介心, 來到即開餐,又咕嚕,好有卡樂b特徵
      我估計鬼婆工人冇乜理d貓, 瘦蜢蜢

      刪除
  9. 喺香港真係好難放養... ... 太危險啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 行經過鬼婆屋企幾次,唔見到有貓,應該冇再放養

      刪除
  10. 回覆
    1. 其實頗危險,隻貓正向牠家相反方向行,靠自己冇可能回到家,多得多事的我

      刪除