2016年10月1日星期六

B 教授


這幅舊相曾出現在去年五月頭的網誌中,
我不知細妹媽媽是否參照此相做了羊毛卡樂b

羊毛卡樂b, 再次多謝細妹媽媽!
用了細b、 細佬的灰色甩鬚, 卡樂b的鬚是白色,
要等妹頭的白鬚儲夠再換上。


此公仔多次令我哭了很久,那種思憶不能形容,
卡樂b是隻很聰明、有膽色、親人的貓貓,
親人但不是像那種任人擺佈的名種貓,
而是不怕與(陌生)人接觸、在陌生環境下冷靜摸索, 所以細妹媽媽叫佢教授, 
牠的鬼馬行徑令人會心微笑

All full of my memories of him!
攝於2015.06.11針灸完回家途中


好百掛
家中維修, 被困廚房, 嘗試開門逃走
偷飲浸提子水
不愛水兜水, 只愛雨水

愛水喉水

愛洗地水

百掛 + 隔岸觀戰









22 則留言:

  1. 你的心情
    我完全明白
    細妹曾叫我提供細佬不同角度的相片
    想clone個細佬俾我
    但我一直無俾
    因我知自己實頂唔住
    細佬2011年11月11日環遊世界後
    我今時今日再睇舊blogs
    仍舊淚流滿面
    所以
    你的心情
    我明
    P.S.細妹, 感激你對我們一眾貓頭S的愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b2011年3月在我多番堅持下,由早上送去診所全身麻醉逐個化驗做直至揾到病因, 因為當時驗血結果只責界,不確定是腎病或其他原因,我的堅持執著令牠提早接受藥物治療, 舒緩惡化速度,4年半的貼身照顧令我地的bonding不同其他貓

      刪除
  2. 就連我睇到個公仔都頂唔住, 好明白你嘅心情

    回覆刪除
  3. 心頭肉,點會忘記,只會無限思念
    肥仔個眼神好衰喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間是最好的醫治傷痛良藥
      肥仔一向樣衰, 有樣睇架, 佢係極品貓霸王

      刪除
  4. 我收到細妹媽的手作時都好激動(就連初初在blog見到都感動到 T T)
    我已學懂釋放,就係憑“如果我先行,誰來照顧你” 現在只記住叮噹的開心往事。

    回覆刪除
  5. 卡乐b的点点滴滴和照片,我都仲係印象深刻

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖說每一隻貓都是unique, 但我手機中牠的相片最多,佢的調皮、膽色很難再遇上

      刪除
  6. 保重,看完整篇,我也有點鼻酸……

    回覆刪除
  7. 阿妹好貼心, 毛公仔整得好有心思, 那份心意真的讓人很窩心!
    卡樂B有你這個主人也是他的福氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己就整唔到啦
      一切是緣分, 本來不是收養卡樂b, 是另一貓

      刪除
  8. 以上種種嘅卡樂 B, 我仲記憶猶新, MISSING U

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我真的很想念卡樂b, 至今一提起佢仍.....

      刪除
  9. 催淚細妹
    以上並没有怪責之意,祗有感激之心

    回覆刪除
    回覆
    1. 每覆一次留言,催涙一次, 但萬分感謝細妹

      刪除
  10. 很明白你的感受, 叮噹雖然唔為食, 但也愛飲有味水, 如:浴缸水, 即食麵湯, 喜歡認叻扮醒目,因為要搬家, 才的起心肝整理40多年的相片, 丟了大部份, 到見到叮噹的相片, 雖然他走了7年, 仍禁不住激動流淚! 細佬嘅眼神很恐怖, 想殺死貓咁! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信要過多十年以上,我才能提起卡樂b不流淚
      肥仔靠兇神惡煞唔使打已嚇走貓,但對住人又變身傻仔樣

      刪除
  11. 再看到你寫B教授, 心情沒那麼沉了, 思念可以是美好的.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情的確沒有那麼痛,但仍是淚如泉湧

      刪除