2016年10月21日星期五

O嘴

今日8號風球下,肥仔……

見到只有o嘴, 冇影低,佢老豆也不相信
妹頭見到冇眼睇,走貓

隔一陣,又被肥仔發現,
被我推開後,肥仔終於又吃咗落肚


20 則留言:

  1. 綠色嗰嚿乜嘢嚟?方包食咗落肚喎....昆蟲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇陰公,佢竟然吃樹葉充飢,哈哈……

      刪除
  2. 妹頭可能話, 等我話俾媽媽知 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭以為有好嘢益佢,點知發現傻仔吃緊樹葉

      刪除
  3. 回覆
    1. 尤加利樹葉係香港好貴架,佢會吃窮我

      刪除
  4. 树叶算係 green,咪当佢食 salad 啰 (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹葉比草、菜葉硬,估唔到佢吃得落,飢不擇食

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢餓到周圍搵樹葉充餓, 我執走晒所有樹葉, 佢仲唔捨得走, 周圍索搵樹葉, 救命!

      刪除
  6. 你冇俾飽飯方包食, 佢慘到連樹葉都殺 HAHA

    回覆刪除
  7. 肥仔真係飢不擇食,令我諗起人到絕處要食樹皮。最好笑是妹頭以為肥仔食好野,點知食樹葉跟住走左去,真係笑左出聲。其實肥仔都帶比你地幾多歡樂,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了好打得之外,肥仔是各貓中最低能,只有佢肯俾手手,任我魚肉,跳騎馬舞,經常阻頭阻勢,俾我踩親條尾……

      刪除
    2. 為咗佢長遠健康著想,要狠心不俾飽飯佢吃,佢用10個月瘦咗一磅咁大把啦

      刪除
  8. 哈哈哈,肥仔可能同卡B一様,你試下俾菜心佢食啦(o^^o)

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從卡樂b走咗,我冇再將菜葉放入盒仔放雪柜日日俾貓吃,只是有買菜個日俾肥仔吃幾塊就算,睇來肥仔唔夠喉

      刪除