2016年10月15日星期六

意外發現

有一個月沒有講隻肥嘢,
佢繼續快樂二世祖貓生,
間中蝦蝦霸霸宣示貓大佬貓威,
只有一遺憾.....忘記了飽肚的快樂



這是網上照片,不寫岀處了, 因為我有其版權, 
餐檯是跟口述+簡單手繪tailor made, 實木, 
木凳是商鋪原有設計, 也是實木, 很重手,
左下角是近乎10年前的肥(或"瘦")嘢, 
不小心攝入鏡, 當時肥嘢仍未滿一歲
估唔到我的口味至今仍有剩價值, 十年來商鋪不離不棄放在其網頁當宣傳照
我當時在雜誌見了一張類似餐檯, 但用polished / 處理過的木, 
不合我口味, 我愛原始、粗獷的感覺, 所以找人揾木料訂做

我是不跟潮流的阿毛,就算搬家, 這些傢俬伴我終生

16 則留言:

  1. 最近遇见好多虽然有家有主人,但生活质数唔算理想嘅猫猫,所以可以做到只二世祖猫真係要睇佢嘅主人有几锡佢同愿意为佢付出几多
    我贪心忘旧,搬家最好换过晒新嘢新傢俬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我父母以上的那兩代人, 即使有受過教育,對動物的睇法與我們不同,最大分別是動物有病, 很薔薇, 平時用最低成本去維持動物生命
      那隻來我家寄宿的摺耳灰白貓仔, 我擔心佢將來有病, 親戚未必肯花錢醫
      我剛出來工作頭十年,認為自己經濟條件未充足, 想也不敢想養動物, 既然養得動物,是種緣分 + 責任,就要大家一齊走過美好一生
      有d傢俬、電器, 的確不能承受搬遷, 洗衣機是其一, 搬完好易壞

      刪除
  2. 回覆
    1. 不敢, 只是小店, 由兩夫婦獨力經營,冇請人, 當年老婆話我知佢地賣樓來開鋪, 十多年來見佢地4度搬舖,早已被後來的ovo,tree等近似路線的超越

      刪除
  3. 我都鐘意實木, 不過驚無力推郁佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 大件d一定推唔郁, 要揾大隻佬幫手, 不過一屋太多實木傢俬, 又膩, 幾件已足夠

      刪除
  4. 張自創原木餐枱好靚 ! 不過要個廳夠大才放得下.....肥仔有咁大地方住, 真係名符其實過緊D快樂ge二世祖貓生

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      肥仔的確很幸福,冇貓蝦到佢,佢又無憂無慮,不似妹頭警覺性很高,經常處於介備狀態,自己嚇自己

      刪除
  5. 福不可享盡, 肥嘢有個好主人,只有一樣遺憾, 已是幾生修到!實木餐檯好靚, 現時D樓愈起愈細, 搬番大屋先放得落古老傢俬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥嘢有福氣, 因為丑樣+倒牙, 做不成show cat, 雖然父母是選美冠軍,不要說今日, 當年我也不會花幾萬蚊買隻show cat, 做隻家貓更舒服
      沒有打算搬家, 很難找到比現時更好的居住環境, 但維修保養很煩, 幾乎年年有嘢要維修, 日積月累我由當年被designer呃, 到現在已成半個專家

      刪除