2016年10月6日星期四

果欄

活到幾十歲,從未踏足油麻地果欄,
香港我未踏足的地方仍有,不要論世界各地,
雖然已遊歷多國, 尤其第三世界,
怕老咗擔心呢樣個樣更難成行,
挑起條根想去就去,不為買生果,而為行下見下,
現在大型超市可買到的生果種類已不少,價錢會稍貴,
但專程往果欄,來回隧道費已過百再加泊車費,
又買唔到多,一人(主要我吃)點吃得咁多。
結果我仍買了以下,加上雪櫃已一早買咗夠一星期份量
怕今個星期要吃多幾餐生果餐才可消滅晒。

21 則留言:

  1. 我知好多人週末會去入貨, 話平D, D生果又靚D

    回覆刪除
    回覆
    1. 有平少少, 但買的數量要多D,靚唔靚就差不多啦,住係附近不防去,要不好似我咁得不賞失,不過至在行下見識下

      刪除
  2. 回覆
    1. 你返香港可以去行下,近油麻地地鐵站

      刪除
  3. 回覆
    1. Me 2, 呢兩年價錢平咗,多咗入口,當造季節我幾乎個個星期買

      刪除
    2. 正如你話齋,唔特別平+靚,見識過就算

      刪除
  4. 我都未去過, 成日話想去, 但始終未成行 XP

    回覆刪除
  5. 我都一樣.....活到幾十歲,從未踏足過油麻地果欄
    你買d生果我都好鍾意食, 無花果, 香印提子? 仲有Baby Kiwi ~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁叫魚仔一起去,即然一場去到,又要拎,梗係買貴價生果

      刪除
  6. 果欄……TVB电视剧里就睇得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔睇劇集N年,你度有冇呢D批發市場?

      刪除
    2. 有,但我情愿去超市买因为地方干净企理

      刪除
  7. 回覆
    1. Me 2, 現在價錢比早幾年平咗,之前咁嘅質素要$15@以上

      刪除
  8. 記得在土耳其食過新鮮無花果,好好味!香港好像很少見,你這一箱幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港呢幾年大型超市、街市都有,今期全來自土耳其,遲D有來自南非,size細D,仲好味
      這箱$140,有幾個有些少爛

      刪除
  9. 不要說你不住菓欄區,我姐姐住那區,我次次去探佢都無去菓欄,家姐話有時佢會買一些檔主檢起,買相無咁靚的生果,不是因為平,而是沒法吃得太多,不可以樣様生菓都成箱買

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我住個頭, 一定個個星期去, 我每日起碼吃三種不同生果,消耗量大
      老實講,果欄拎出來零售d可能有別於批發些少, 要買得比平常多才有不枉此行之快, 一般小家庭吃唔到咁多

      刪除