2016年10月18日星期二

細b婆婆睇醫生

今日3號風球,橫風橫雨下,帶阿女睇醫生,
好彩佢老豆良心發現, 車我地來回,
阿女自一年前右耳發炎,多次求診,
幾乎長服類固至8月尾,情況穩定,
但沒有多久,輪到左耳啡色分泌物比過往多, 
細b自少左面淚腺蔽塞,左耳分泌物一向比右耳多,
多年來我維持一星期洗耳一次,
但自從耳仔發炎後,幾乎日日清㓗,順便觀察佢雙耳情況,
遲些出門,不想好似今年年初
滾水碌腳搵cat sitter 上門滴耳水,鐘點怕咗細b,不敢接近佢, 
但cat sitter第一次見細b就可以滴到耳水, 
我認為鐘點心怯, 動感受到, 
鐘點不怕肥仔, 好矛盾
好少影得佢咁精神靚女, 仲沿途咕噜
醫生建議細b餘生要長服類固醇控制耳炎,我擘大口得個窿,
醫生又話細b算幸運,對類固醇治療有反應,
因為有的動物長服類固醇也控制不了敏感、炎症。
另外醫生聽到細b心臓有雜音,是衰老現象之一, 
醫生同我講笑話佢自己也有眾多衰老跡象,大家咁話啦!

25 則留言:

  1. 最怕食得類固醇多, 有 side effects

    回覆刪除
    回覆
    1. 免疫力下降是其一, 但似乎沒有更好方法控制耳仔發炎

      刪除
  2. 回覆
    1. 好彩药物可以帮到佢
      婆婆真係好靓女!

      刪除
    2. 希望佢安享晚年, 少d病痛, 佢肥少少會靚女d, 由小至大, 都擔心佢唔吃正餐

      刪除
  3. 快期食類固醇, 好傷身呀....
    有無其他supplement 代替?
    自己也有眾多衰老跡象,大家咁話啦!x2

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有敏感症狀可以是個複雜問題,佢因為年紀大衰退,以前症狀不明顯,現在開始明顯,不太敢亂俾supplements 佢吃,佢又挑食,肥仔日日吃緊的lysine 零吃,佢吃落口都可以吐出來,肥仔當甘露咁狼吞虎嚥
      我長期睇緊中醫抗衡衰老症狀和工作產生的問題

      刪除
  4. 人同動物都一樣年紀大咗自然多病痛.....細B婆婆有你悉心照顧應該會keep得好好ge, 遲d新年去旅行又要搵cat sitter幫手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望情況穩定,不用搵cat sitter
      我已放棄同佢老豆往英國睇波(事實上我連球例都未搞清楚)佢老豆自己去

      刪除
  5. 有冇嘗試看另一獸醫或懂中醫的獸醫?始終覺得長服類固醇不好...
    細b婆婆年紀雖大,樣子還很精靈呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等情況穩定D,會嘗試找曾幫卡樂b針灸的醫生問下
      佢大部分時間瞓覺,出門才精靈D

      刪除
  6. 類固醇可以幫到細B, 但又唔想佢食咁多, 好矛盾, 但冇得揀

    回覆刪除
    回覆
    1. 見步行步
      如果是食物敏感,我仲頭痕,佢咁挑食, 只吃處方糧, 佢會暴瘦 + 情緒病

      刪除
  7. 我隻伯爺公兔兔又係容易塞淚腺,要E生打針幫佢通... 護士教我幫兔兔按摩‘鼻梁’位置... 我發覺有幫助,現在已沒有這情況出現。
    但衰老真係無辦法 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b淚腺細個時由獸醫用營光濟測試, 屬完全蔽塞, 冇得用針通, 今次獸醫話這種情況可能由病毒感染引起
      衰老令其身體抵抗力弱, 令耳炎嚴重了

      刪除
  8. 細B仲係美少女, 唔似婆婆, 好彩18號去睇醫生, 若是19號就仲慘, 餵細B食藥有難度, 真係可以考慮嘗試針灸, 起碼會可以食少D類固醇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實有老態, 有時見佢跳上床連續失手兩次,第三次才成功,放了凳仔俾佢當梯級, 佢有時又唔肯用
      好彩18號去睇醫生,19號好大鍋,冇人接送我地, 佢老豆送完我地就自己飛咗去睇波, 我餵細B食藥冇問題, 好順攤添, 係鐘點搞佢唔掂, 要針灸就要個個星期攞假帶佢去

      刪除
    2. 上床失手可能骨關節退化, 佢有冇打/食補骨藥?

      刪除
    3. 曾俾佢吃過一段時間glucosamine, 跳躍能力下降同肌肉流失也有關係,會定期帶佢去做身體檢查

      刪除
  9. 噹噹也是一邊耳仔和雙眼分泌物很多,也是啡色的,我天天用紙巾幫他抺,見他沒有異樣,沒有用耳水

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b維持噹噹咁狀態十二年,直至去年右耳發炎流膿,之後開始漫長反反覆覆的治療,現在右耳正常,輪到左耳

      刪除