2016年9月24日星期六

終於dum舊衣

我有一個衣櫃內的返工衫十年來沒有穿過,
大部分仍有洗衣膠袋套住,不是衣服太過時,我的衣著冇乜潮流性,
而是我過去十年已沒有再著套裝、裙,
我肯定如果有一天我搬屋或再裝修,我會將此衣櫃內的衣服全部dum晒,
但今天此日子未到,有地方放,所以從來沒有迫切性去處理,
加上情感上不捨,冇穿冇爛沒有理由浪費,不切實際希望有一天會再穿上不會浪費

我早上看了一文章,刺激我斬草除根,
入衣物間逐一拆膠袋取出衣服,再包裝好拿去回收箱,很重!
清了7成左右,滿頭大汗,擇日再棄



呵呵呵……dum完好滿足
Dum不是為再買新的, 喜歡minimalist



31 則留言:

  1. 戒了買鞋買衫, 也沒再買食譜焙烘用品, 但唯一難戒的, 是買書.

    回覆刪除
    回覆
    1. 保留一興趣是好事, 人總要有些寄托, 我認為買書(如果會睇晒買咗d書白的話)好過買短壽命的消費品

      刪除
  2. 噢, 還有, 是看了甚麼文章令你如此決定啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://chrisleung1954.blogspot.hk/2010/09/blog-post_24.html
      其實類似的文章大家可能閱讀過不少, 分別在乎閱讀時timing、心情、狀況

      刪除
  3. 丟嘢係要好有決心的::mm2389

    回覆刪除
    回覆
    1. 決心是不要三心兩意, 不要再評估d物件將來仲有冇用

      刪除
  4. dum衫係要夾心情,timing...
    但,貓貓成長期的東西,我真係唔捨得dum ::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,挑起條根就要做啦,如果唔係又放低啦L-)
      你一定買好多玩具俾貓貓, 我d貓冇乜家當::kk3100

      刪除
  5. 我D返工衫已經俾哂人, 好在有人啱用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我d貼身款好難揾人要, 加上放上10年, 正一倉底貨

      刪除
  6. 我喜欢买衫,由细到e+都一样,所以周不时都会清旧衫,不会不舍,除咗d有纪念价值嘅衫(妈妈买俾我嘅)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我戎咗買衫+購物癮好耐, 越著越隨便, 慳返唔少
      我仍保留嫲嫲30年前織俾我的冷衫

      刪除
  7. 斷捨離
    我由堡壘搬上2號
    發癲咁dum

    回覆刪除
  8. 我都唔願DUM 衫, 唔係因為唔捨得, 而係見個櫃仲有位就懶得理佢 HAHA

    回覆刪除
  9. 我個衣櫃都迫到爆...不過我係懶執所以無dum o.o||

    回覆刪除
  10. http://viu.tv/encore/3-x-1#3-x-1e18gau-jai-faan-geuk

    回覆刪除
  11. 我想dum 嘢好耐,但懶得動, 最終因為要搬遷, 才能成事, 最難捨是相片和書, 現在仍在努力中

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友移民,不想dum相片,將所有相片scan然後dum, 可考慮此方式,將來仍可用電腦睇回舊相

      刪除
    2. 我覺得scan咗點都無原本咁靚

      刪除
    3. 40年舊相已退色, scan 咗更差, 丟掉的多是風景相,只留有記念價值的人和物, 以前的技術:風景相則以幻燈片為佳, 但又因保存得唔好, 多年前已丟掉!乜都好, DUM 得就DUM, 費事惹曱甴!

      刪除
    4. 反而我嫲嫲的黑白相保存得唔錯,有的已90年前啦

      刪除
    5. 係呀, 我係尖尖照相館40幾年前影嘅黑白相都仍然好靚!

      刪除
    6. 我第一幅揾工相也是在尖尖影的,尖尖已結束營業了嗎?

      刪除