2016年9月15日星期四

中秋快樂! 加場 "打交如打獵"

我對細b有無限歉疚,十年前肥仔的加入開始牠被打的惡夢,
每星期挨打幾次,連之後加入的卡樂b也有樣學樣,加入追打,
雖然卡樂b也會被肥仔打,所以我對細b零舍痛惜,只有牠可以揀飲擇食

惡貓的確有些"惡"磁場,
養了肥仔十年,見盡佢蝦蝦霸霸,
拮起籮柚就知佢想打細b

短片中的肥仔的行徑似足非洲草原的貓科動物獵豹、獅子的捕獵行為,
先慢慢加速步向獵物,
較接近時,揾障礙物隱藏自己,侍機突襲,
今次被細b察覺逃脫,

短片之後肥仔再追上去,想再偷襲時,
佢察覺我在牠身後,知道我會阻止,回頭望了我一下,今次決定放棄收兵。

這是肥仔的原始捕獵行為,佢當細b是獵物。

24 則留言:

  1. 婆婆成日挨打,真係要锡佢多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆性格孤僻, 妹頭對佢不停示好也吃檸檬

      刪除
  2. 佢都有道氣場呀!
    我睇片時, 我少爺係我旁邊瞓緊, 一聽見video內嘅叫聲, 即刻醒哂 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想打貓時殺氣好重, 眼神兇惡,貓見貓怕, mr looping 一定也是頂不住貓霸王的氣場, 乖乖地讓位
      video內嘅叫聲其實係妹頭

      刪除
  3. 戥細B慘呢,比肥仔蝦咗咁多年::uu7007

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔入門時得4個月大, 已食住細b, 細b當時已2歲半

      刪除
  4. 貓的世界就是這樣,看來掛玲噹的應該是方包::kk3024
    方包會不會這樣蝦對妹頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 掛玲噹是因為以前卡樂b經常跳高搗蛋、偷吃(面包、浸住的菜.....)、掃檯上的小物件落地(試過玩佢老豆的車匙, 搞到老豆出門時揾唔到), 方包呲跳高能力有限, 肥得滯::kk3048
      方包開頭也想打妹頭,但被妹頭堅定的眼神擊退,妹頭有d狹女豐範

      刪除
    2. 方包掛玲噹, 等細B聽到玲噹聲即閃:你打禾唔到, 你打禾唔到::kk3070

      刪除
  5. 肥仔係惡爺性格,欺善怕惡 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,越怕越被佢食住,我見住妹頭厲住肥仔不動搖,搞到肥仔有D脋,從來冇貓咁惡對住佢,結果肥仔冇出手打妹頭,要打佢一定贏,妹頭三腳跑得慢,身型只及肥仔一半,體力輸梗

      刪除
  6. 方包豬你乖 d, 唔好再打細 b 婆婆啦:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哦咗佢10年,試過打佢、罰佢坐監, 佢死性不改

      刪除
  7. 肥仔又蝦細B婆婆 !要打佢seafood吖 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm1613 ::mm1613 打完seafood一陣佢會侙機報復再打細b,佢呢樣會有記性

      刪除
  8. 我細b都係啦,成日俾肥咕恰,所以我都較痛鍚細b

    回覆刪除
  9. 肥仔都已經人過中年,仲咁好火去蝦細b,但細b又叻,識得睇水逃走,而且脾氣好好。希望妹頭最終可以感化肥野

    回覆刪除
    回覆
    1. 中年?佢已10歲,步入老年啦,細b只有逆來順受,咁肥仔又唔打妹頭,佢地D關係好複雜吖

      刪除