2016年9月10日星期六

鎖事

本身不是喜歡吃萍果,但貪新鮮,我想買此新品種萍果試味,
一路忍手,因為5隻如加拿萍果size要$80,選擇性古寒,
終於等到一天貨尾清貨,一筒$18,
試完味,同加拿萍果有分別,有種香味,但不是好食到令我正價買入。


麻雀懂得入超搵食


牠只能等到晚上,夜深人靜,才能坐給遊人的櫈上洗手


另一天清早返工見到另一牠倒斃中,
12 小時前見牠坐著乘涼,
似是中毒, 不是第一次見此情



25 則留言:

  1. 我都係唔喜欢萍果::kk3050
    流浪猫狗生活艰难,我能力有限……有遇上我会尽量请佢哋食餐饭

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只會在控制飲食期間, 於兩餐之間吃萍果減少饑餓感
      我個區的流浪貓情況比起他區算好, 但有野狗、過馬路威脅, 中毒貓可能吃咗毒鼠餌

      刪除
  2. 同你一樣,咁貴ge蘋果我都想試下有咩分別....但都會等到特價至買:D
    流浪動物的悲涼!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細個$16一個, 好貴吖, 幾啖吃完啦, 你昅下有冇減價買來試下味

      刪除
  3. $80變$18…個價都好特下喎…
    做人做貓做狗, 都係睇天, 一路好走, 替你合什念經,
    希望你來世會好啦 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是特價::kk3145 , 而是貨尾剩下幾筒劈價去貨

      刪除
  4. 點解會咁?特登毒死?好慘。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不肯定有心或無意,有些貓的確創入人家花園或私人地方逛、曬太陽,好難禁止,貓地點識分私人或公共空間,我曾見一位太太鬧餵貓婆婆

      刪除
  5. 點解?被自殺?人類有時真係衰

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為表面沒有傷痕,又不是俯屍馬路,我個人估計中毒,屍體會由食環處外判工撿走放入動物屍體收集箱

      刪除
  6. 吓?見到呢D情景真係好心痛,點解D人咁變態><

    回覆刪除
  7. 選擇性古寒 ~ 我也是 :P
    見到浪浪 ~ 痛 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們這一代人可能有年幼的經歷,消費行為沒有新一代的率性
      浪浪生命不過兩歲, 天敵、人為因素均有

      刪除