2017年6月1日星期四

肥保安又出動

好耐唔見肥保安出動, 佢己病癒, 
最近肥保安又忙碌起來,
忙於保衛佢的地盤

隔住玻璃門,也被肥仔的氣埸嚇退




不是加貓, 是暫托
我已退下職場, 開始幫動物機構做下義工、暫托,

貓仔是被繁殖人放棄,剛絕育、剝晒全口爛牙, 剩下4隻門牙,
正在醫治耳疥蟲

現時生活也忙碌,做多咗瑜珈,個會籍一定抵到爛, 跑步會稍減,
加上動物義工、暫托, 
可能稍後會參予另一義務教育, 早前擺烏龍睇錯時間,
拒絕面試邀請, 正嘗試再安排


22 則留言:

  1. 隻貓貓俾方包豬嚇親 haha
    卡 B e+ 忙得嚟好有意義 :-bd
    d 人真係好乞人憎, 唔要就掉, 生命嚟架

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻隻貓都要過方包個關,一向只有方包反應最大、最難接受任何新來者
      現在忙得來不用太費神,自己安排幾時做乜
      有些Breeders 只顧賺錢,不人道對待動物

      刪除
  2. 恭喜肥仔康復!新生活好充實又精彩,最重要是自己喜歡的,能自由安排生活真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔又發威,證明佢已康服
      我完全適應新生活,早前、現在仍不少人問我會不會出山

      刪除
  3. 最憎呢D只識搵動物搵錢, 又唔會照顧嘅人
    我覺得你而家退下火線, 做義工, 生活都好有意義 :-q

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港動物權益仍未被廣泛認同,總有人想盡辦法以最少成本、去謀最大利益
      現在生活才是自己,過去工作佔了生活大部分

      刪除
  4. 刚刚退下已经完全适应新生活,真係 happy 🎉🎈🎉🎈🎉🎈
    呢d breeder 好衰😡

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全不需要適應,一早已自己安排生活
      衰嘅breeders 太多,希望將來能修改法例令規管更全面

      刪除
  5. 哈哈哈,肥仔真係好得貓驚😃
    妳真係好叻,我做唔到暫托,我一定會托托下變據為己有👉👈

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔是貓霸王😝
      我都曾心動留下貓仔,佢乖到唔似隻猫,來咗一星期,冇開頭咁怕生,會同我頂頭,叫佢唔好捐窿,一叫即停

      刪除
    2. 肥仔真係好惡屎,係咁兇貓
      "我做唔到暫托,我一定會托托下變據為己有",我都係咁話

      刪除
    3. 佢對任何同類都係咁,只有妹頭可以治一下佢,佢會兇妹頭,但從未敢出手打妹頭,因為妹頭好識做,日日幫佢洗頭,佢唔洗坐艇已有貓幫佢洗頭😂
      我雖愛貓,但做事決定極少一時衝動、感情用事

      刪除
  6. happy to know you've left
    i'm still struggling in the sea

    回覆刪除
    回覆
    1. 靠我一人之力未必能成事,亦要多謝另一半的支援

      刪除
  7. 大隻仔大大隻,本嚟氣勢一絕,點知一出聲就。。。

    雞仔叫咁?!?!?!哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!

    昭然

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈......肥仔的這種叫聲有時會變調,叫得好悽涼架

      刪除
  8. 隻方包好返晒就去兇貓, 真係本性難移呀 ! 好彩妹頭識做氹得佢掂 !
    你ge退休生活好有計劃, 做一d有意義又可幫到人,動物ge事情, 卡b好叻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包天生本性如此,我養得佢,唯有接受佢的性格,妹頭雖嬌小兼三腳,但面對方包的慣招,全冇懼色
      如果我冇計劃, 又冇嘢做,會抑鬱架,只幫手幾次,我被邀加入做另一角色,正考慮中,放下工作責任,不想咁快又揹上另一堆責任

      刪除
  9. 方包氣埸好勁,證明身體狀況不錯,這是健康指標,同Bill 婆婆一樣,會主動落街買餸是健康指標,不落街搭我買餸=唔舒服 😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包雖然比婆婆細兩歲半,但精力比起兩年前的婆婆勁,現時仍日日跳高跳低
      以Bill婆婆的年紀已好叻

      刪除
  10. 可以做義工又暫托真係好啦,你好叻叻,暫托真係要識得放手,完全唔容易呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓仔同另一貓女已被領養, 明天回家啦

      刪除