2017年7月2日星期日

老虎頭上釘蝨乸



每日兩次派飯,細b婆婆排最後,因為佢吃罐罐特餐,獨自在房慢慢吃,
婆婆吃得慢,吃得快會嘔,
擔心婆婆搶吃被肥仔打嗎?
不用擔心,肥仔吃常餐,婆婆根本睇唔上眼,
佢只是百卦,加上肥仔已餓到乜都唔理,
顧住埋頭苦幹,沒有心機打婆婆,
不過肥仔記仇,好難講佢趁我不在家欺負婆婆。

先派飯俾兩隻肥貓,如果唔係,妹頭喵到你心煩,
妹頭吃得少,肥多多,一路要控制佢食量,避免關節負苛。

大熱天時為何為婆婆著衫,婆婆近日飽受癬患,
幫佢搽藥膏,佢不停舔, 只好幫佢著衫。
婆婆邁向14歲,除了心臟病外,其他機能算ok,
但體重正緩緩地下跌, 每星期跌幾十克, 吃量又差不多, 令我有些擔心,
知道歲月留痕, 我自己亦近來跑步速度慢了,肌肉發唔到力。

婆婆從外表看起來,有明顯老態,經常跳高撻Q,
但以摺耳貓來講, 已超級叻女!



18 則留言:

  1. 14歲, 已經真係好叻女
    年紀大左, 體力都大不如前, 以前連踩幾晚開OT開到癲, 都仲生猛, 而家瞓遲D都打左喊露

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望婆婆可以過有質素晚年!
      我幾乎日日做一种運動,最能體會體力正隨歲月流失

      刪除
  2. 回覆
    1. 28, 好深吖😂我要google 下先知呢四字何解🤣

      刪除
  3. 我一路睇條片, 一路喺度諗....死啦, 方包會唔會打婆婆架, 點知方包豬掛住食, 唔得閒理婆婆 hahahhaha
    雖然細b婆婆年紀大, 但一樣咁靚女

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包經過十二小時,餓到手軟腳軟,冇力打貓啦😝
      婆婆受癬患困擾,甩咗好多毛,個樣較憔悴

      刪除
  4. 睇片睇到好緊張...幾驚方包打細B婆婆 !
    明白細B14歲E+ ge狀態已經好叻女, 不過睇相望落細B好瘦, 塊面凹晒咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包糧食配級制,終日唔飽,冇力打貓😂
      細b因為癬患甩毛,顯得更瘦,已盡力俾不同食物給她,但佢又揀擇,很多嘢唔肯吃😖

      刪除
  5. 細B婆婆真係好叻女,EQ高又識養生,祝福佢繼續keep住食量,體重唔好再跌~
    你都要保重,做運動量力而為

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b好奄尖,好難服侍,照走勢,今個月會跌破4kg, 除非叫醫生開抗抑鬱藥,增加佢胃口
      我好惜身架,e+仲醫緊濕疹,一年半啦,日日吃藥,好煩,近來又轉另一中醫,正好轉中

      刪除
  6. 婆婆變咗瓜子面,精神唔錯👍
    方包顧住食,老豆姓乜都唔知了😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想婆婆圓臉,方包瓜子臉😅,方包太餓啦,幾分鐘就吃得乾乾淨淨

      刪除
  7. 猫都经不起岁月的洗礼,睇得出婆婆年纪已大,庆幸嘅係身体还OK🙏🏻
    仲有冇同肥仔减肥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡力而為,不強求婆婆長命,最重要不要影響life quality
      同女人一樣,減肥是終生事業,方包肥到有事業缐,不可鬆懈,配給糧仍是每日40g干糧加40g 罐罐,但再瘦唔到,減肥平台期🙄

      刪除
  8. 回覆
    1. 同人一樣,上咗年紀,肌肉不斷流失,我做運動也抗衡唔到流失的速度

      刪除
  9. 方包狂吃代表身體很好,可以放心,婆婆摺耳,14 真是高壽了,希望婆婆安享晚年🙏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包比婆婆年輕2.5歲, 比起兩年半前嘅婆婆, 方包的確較健康有精力, 跟出跟入, 希望我心軟, 俾多少少佢吃
      我已盡量遷就婆婆喜好,等佢不枉此生

      刪除