2017年8月23日星期三

10號風球下的肥仔

一早起身肥仔好忙,忙於在室內追逐門外飛躍的樹葉,
撲來樸去, 暫時放下護衛員工作


細b照舊大覺瞓

哈哈............妹頭一早在梳發底避風

22 則留言:

  1. 喂,大隻仔齋郁頸嘅?邊有撲唧?!?!

    昭然

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯! 仲有郁眼珠! haha...
      所以點可能瘦, 可能條頸會瘦dd啦

      刪除
  2. 想當年休家打 風時漏水,現在無問題吖嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. bill媽, 我家沒有可能完全解決漏水、滲水,因為侵蝕、老化速度快到你唔信, 好彩d是維修完, 我可以有一兩年安樂日子, 稍後又會開始做天面防水工程,多年同工程公司商討, 我已成為大半個專家
      今早已出動全屋一大箱毛巾(專對付打落雨)、瑜珈塾, 免強抵禦今次風球,剛才掃完樹葉,見到鄰居因為多雜物, 滿目瘡痍

      刪除
  3. 我仲以为佢真係撲来撲去追逐树叶,仲以为佢可以运动下keep下fit……点知只係坐住郁下条颈😅😅😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 郁咗條頸一陣,佢索性瞓地反肚倒轉睇樹葉

      刪除
    2. 肥嘢:唔關運動事, 我有肥基因,所以唔會瘦

      刪除
  4. 睇片聽到好大風聲,方包一夫當關,好型 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 開咗電視, 如果唔係, 風聲更大, 方包係唔識驚, 一世在溫室內生活
      一打風我冇覺好瞓

      刪除
  5. 肥仔其實幫你睇實會唔會有架吊船撞入黎 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 吊船就冇啦,樹枝、雜物就有機會周圍飛😔

      刪除
  6. 依家我家天師仔都唔再怕外面打大雷了

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕唔怕行雷閃電同貓地的經歷有關,我家兩隻溫室貓對行雷閃電冇反應,妹頭就好敏感,一有風吹草動,即刻躲在梳發底,同佢在街上掙扎求存多年的經歷有關

      刪除
    2. 天師仔初來我家時,聽到行雷會好不安,係屋度行來行去,想搵碇匿咁,反而Chewy 一啲都唔驚

      刪除
    3. 希望妹頭遲d可以放鬆d, 不再成日匿梳發底

      刪除
  7. hahahaha......方包頸以下完全冇郁過

    回覆刪除
  8. 一早起身肥仔[眼睛]好忙,[眼睛]忙於在室內追逐門外飛躍的樹葉,
    [視線]撲來樸去.........哈哈....呢個方包, 如果兇貓時都係用眼睛, 視線唔郁手郁口Fee貓就好嘞 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 囉囉, 你講中咗, 方包兇貓時除了武力, 都用眼睛, 嚇到d貓未被打已走及唔抖

      刪除
  9. 好耐冇嚟探過肥仔喇!仲係咁靚仔!😙😻

    回覆刪除