2017年9月1日星期五

3.8kg 肥妹

妹頭雖然得3.8kg, 仲輕過細b少少,但骨架細,
成隻圓碌碌,見唔到、摸唔到有骨。




每日兩餐,每餐只給牠17g 減肥糧, 仲要用電子磅量度,
17g 有幾多,少得可憐,
暫托貓女每餐最少30g, 任食,因為要增肥變靚D,
肥仔每餐也只有约20g , 但會吃濕糧,
妹頭不肯吃濕糧,缺少一隻腳,令佢活動能力大大減少,
加上開始步入中年(约7歲),越來越難控制佢體重

25 則留言:

  1. 妹头算得上係娇小玲珑😍
    我Daisy都有成5kg😳

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭骨架比細b細,體重差不多,但細b就被人感覺瘦忟忟

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔夠飽都冇辦法,佢同肥仔成日捱餓以控制體重

      刪除
  3. just like mina
    4kg , feel like boneless
    pig pig

    回覆刪除
  4. 得17g, 佢唔會唔好肚餓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會架,一到差不多開飯時間,佢同肥仔最激動,佢喵爆我

      刪除
  5. 3.8k 都要減?我妙妙黎左我樹成3年,都唔過8磅,我都想佢肥d

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭真係肥到成個波咁,唔減對佢傷害更大
      妙妙同我e+暫托的貓女一樣,胃口細,增肥好慢

      刪除
    2. 佢胃口唔細架,e+一餐食1.5 罐罐頭架

      刪除
    3. 暫托的貓女幾叻架, 唔夠兩個月, 由2.4kg升到3kg啦, 不過我認為仲係好瘦

      刪除
  6. 妹頭係啜核荔枝, 冧冧肉, 食干干係易肥, 除非迫佢食濕糧

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個形容好貼切🤣
      妹頭除了正餐,只吃超市賣的零食,完全唔吃貴價零食

      刪除
  7. 每餐只給牠17g 減肥糧....長期唔夠飽, 聽落有D於心不忍, 但少一隻腳又驚佢身體負擔重, 有點左右做人難,好糾結

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔夠飽,但營養足夠,只是滿足唔到腹滿的感覺

      刪除
  8. 唔…… lulu都係細粒女,大隻仔未入室前,佢真係肉滕滕兼肉起展,因大隻仔搶食,E+回落到4.5kg,我覺得keep住就ok😊
    不過,只得17g仲係減肥糧,真係好心痛😳
    妹頭努力呀💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經俾番正常糧佢吃, 份量都係17g, 體重即刻反彈

      刪除
  9. 要控制貓地食量,我覺得好慘慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 人都一樣慘慘,我成日要控制自己飲食,每星期又會俾自己放下假, 吃下雪糕、薯片、各款甜品....

      刪除
  10. 新成員~妹頭、暫托貓女都好靚女

    回覆刪除