2017年9月24日星期日

細b婆婆老貓病



婆婆自兩年前開始出現各種感染,由雙耳發炎,反反覆覆搞了大半年才康復,
再來皮膚敏感(我懷疑當時係癬患),又醫咗半年,
到今年初癬患,用 medicated shampoo 沖了超過十次涼才康復,
每次沖涼、浸藥水、吹乾搞好耐,
最近又患上cat flu, 流鼻涕、眼水、鼻塞,兩天冇吃嘢,
擔心引發併發症,看完醫生,吃抗生素加上supplements, 現大致康復

P.s. 早前暫托兩隻貓女,一隻上個月已被領養,
另一隻較弱的在我家逗留了近兩個半月,昨天早上回中心,傍晚已被領養,
短暫托導亡犬已回家,遲些會有一狗b來,今次要托到佢一歲大才離開展開正式訓練

興趣的東西很難預測,離開職場後去學有機耕種,
打算在家搞下花臣,學完先知不簡單,不會在家實驗啦,
學完後的收成只有兩柱菜,這興趣只有三分鐘熱度🤣

打皂有8年,一向只自用,用blender 打,
雖偶有些小氣泡瑕疵,不影響功能,但省力、時間,
除剛學時玩下渲染、各種不同材料、浸花油花臣,
一早回歸基本,只用幾種常用的油,
我不太相信一些營養物質可以在幾分鐘沖涼時經皮膚吸收

近來去學冰皂,老師教用手打,我回家試用手打咗幾次,
又開始偷懶試用機打,效果又不太差

上一篇blog留言恕不回覆, 想回覆,每次也沉重不能繼續

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 猫皮肤过敏症状係咪会痕痒同甩毛?
      有兩棵菜都可以食一餐,唔错唔错👍🏻

      刪除
    2. 痕 + 甩毛, 有d貓終生要吃處方糧
      d菜唔夠淥面, 少得可怜

      刪除
  2. 老了
    抵抗能力弱了
    病毒容易入侵

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 又俾多d supplements 佢吃, 天天吃靈芝、蟲草、lysine、淮山杞子水

      刪除
  3. 你已經好盡責
    以前都諗過學唔同野, 結果無時間, 有時間都寧願 zzz ZZZ, 而家覺得浪費唔少時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b是我第一隻由bb養到老的貓,因為肥仔十多年來不斷蝦佢,感覺欠佢很多,我特別照顧佢
      我對興趣、做事可以好堅持、堅韌,但只對特定興趣

      刪除
  4. 皮膚敏感好慘, 痕真係好難頂, 好彩細b婆婆有你幫佢
    我見d舊同學種嘢種得好開心, 又有收成, 不過咪搞我, 我連3分鐘熱度都冇 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懷疑上年的皮膚病是癬,所以今年再患,我今年當癬咁醫
      我未學耕種前好有興趣,學完變無興趣🤣

      刪除
  5. D 莧菜有機耕種係咪即係水種?
    其實用blender 打皂我覺得最緊要就自己方便....效果品質自己接受到就得, 唔使一定要完美ge, 如果要好辛苦先整到, 變得無樂趣就會無興趣再玩......自己1用覺得ok就可以啦
    新狗b要托到一歲大才離開....到時方包豬唔知乜反應...(偷笑ing)

    回覆刪除
    回覆
    1. 莧菜是土種, 加入各種有機肥料, 水耕不一定不是有機,因為要落化肥做養料
      我覺得用打蛋器打足1小時好累, 成份一樣, 所以冇心機手打
      方包其實已習慣狗, 知道狗狗不會傷害佢,只是不喜歡狗狗行近佢, 聞佢, 反而妹頭介心重, 成日匿係梳發底

      刪除
  6. 年幾大,病痛都多d,毛毛兔都係癬患困擾多時,都係自把自為比蟲草粉佢食加每日藥水洗身,終於打敗癬患 ^^
    b婆婆要keep住健康身體呀,努力 ^3^
    好高興知道暫托貓領養咗ge消息 ^^
    我學嘢都係選擇在室內,因為自己怕熱又懶 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b婆婆過了一關又一關, 現正幫佢增肥,叫醫生加開藥俾佢增加胃口
      暫托主要幫兩隻貓執番靚樣、醫病、增肥, 等佢地有好人家收養
      要運動下, 減慢身體退化, 減少長遠對自己、家人負擔

      刪除
  7. B婆婆年老體弱, 有你悉心照顧已經好好,只能盡人事! 好明白你對橋上毛孩的傷痛, 久久不能平復, 我亦如是!,不過你比我積極!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望婆婆陪多我幾年! 幫助其他毛孩可以分散注意力, 修復傷痛

      刪除