2017年10月19日星期四

巨籠


這巨籠將會是狗狗未來幾個月休息之所,非常巨大,40x30x27吋, 可容纳100磅大狗,
超乎我想像,肥仔入內視察,也只是細細粒。
下個月將會開始繁忙的育狗生涯,
需要犧牲一些個人的活動、社交去遷就,希望能順利完成任務。



最近貓事多多,不知為何細b、肥仔突然痾嘔,大便好臭,
是肚痾有惡菌那種臭,不是腸胃消化有毛病那一種,
費解?日常沒有改變,仲要兩貓同一症狀,
唯一是剛換了一款郵購的牙膏,即停用,用自己的醫治方法,兩日後恢復進食,大便也回復正常,
但一痾兩日,肥仔體重竟由6.2kg 跌到5.9kg, 嚇到我!
決定終止肥仔接近兩年冇飽飯吃的減肥生涯,
佢已超過11歲,一病兩日體重大跌,
決定幫佢維持6kg 體重,有些少儲備,以防將來有病時有buffer.

另外上星期發現肥仔右耳有輕微發炎跡象,即用細b上年用剩的耳炎藥水醫治,
幾天後發現肥仔近年經常流淚水的情況幾乎痊癒,
我突然聯想到肥仔年頭右眼腫脹,拒絕進食其實是耳炎漫延到眼、口,照CT 是怨枉了,
早幾日鏗鏘集講公立醫院的醫生工作流水作業,每位病人只有幾分鐘時間,根本沒有可能好好症治,
其實獸醫也是一樣要跑數,對不懂說話的毛孩也多是快快斷症,
經此體會往後自己對毛孩的觀察更加重要,不能太依賴獸醫的斷症。

15 則留言:

  1. 等就成個鐘, 睇就無五分鐘, 就係香港睇醫生寫照
    肥仔居然一下子瘦咁多, 陰功

    回覆刪除
    回覆
    1. 公立醫院迫爆,唯有經濟能力者可以睇私家醫生,得到好D服務
      肥仔每次一病體重下跌速度快過細b,可能同佢高代謝率有關

      刪除
  2. 肥仔唔洗再减肥,算唔算係因病得福呀😅
    希望你嘅育狗任务会顺利完成,加油!
    上星期因 Jelly 冇胃口食嘢所以带佢去睇医生,原来佢口生 ulcer, 食咗药已经好番晒😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對肥仔的餐單有所放鬆,但不能放題任食,容不易又暴肥打回原形
      我不怕辛苦,只怕太困身,要放棄平時的活動
      獸醫有冇解釋為何會生口瘡?virus?

      刪除
  3. D仔一有事心都實
    佢又唔識講唔識喊

    回覆刪除
    回覆
    1. 要靠自己細心觀察留意,肥仔的耳炎好難察覺,因為不同細b,很少分泌物,用棉花棒清潔也只有少少分泌,令我一路以為佢自己爪耳損咗

      刪除
  4. 方包入巨籠視察兼打躉 haha
    竟然無意中醫好肥仔流眼水問題, 以後唔使再估估吓
    我都希望你任務能夠順利完成, 加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包e+喜歡做籠民,我專登擺出來,等三貓提早習慣
      細心如我也會失手,終身學習!
      我只怕太困身,希望狗狗資質好,唔使教得太辛苦

      刪除
  5. 你地養貓咁多年, 平日對他們留心觀察....一定有自己ge心德....細b &肥仔咁快好返都係你處理得快捷妥當 ! 妹頭轉新牙膏無事 ?
    育狗任務我相信你處理到ge....係唔知妹頭仲會唔會驚驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭唔俾擦牙,所以冇中招,雖然冇擦牙,但佢的牙仍白雪雪,這就是唐貓之勁
      我用咗非常方法去醫急性腸胃病毒,是我認為可承受的試驗
      妹頭一定驚,bb狗細隻D,希望減低對妹頭的心理威脅

      刪除
  6. 方包入咗個大籠,變成BB貓 XDDD
    <發現肥仔近年經常流淚水的情況幾乎痊癒> 耳鼻喉相通,所以係相連關係...
    <不能太依賴獸醫的斷症>有同感

    回覆刪除
    回覆
    1. 三貓一齊入籠仲有位剩
      睇獸醫好靠主人描述的症狀,肥仔初被症斷cat flu, 對抗病毒藥冇反應,再轉類固醇才搞掂,即發炎,但不知是牙、牙肉或眼發炎,最終可能是忽略了的耳炎

      刪除
  7. 看獸醫對人對貓都是折磨,拖症或斷錯症的獸醫多,好獸醫又往往很難book或等很久
    現在我家的貓如有小毛小病我都是選擇先自己嘗試醫治,發現效果也不錯,很同意你說自己的觀察更重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,我家常備多款藥物,有D要獸醫開的,不能自已買,我有時睇獸醫時,知道佢會開那類藥物,刻意叫佢開多D

      刪除