2019年3月8日星期五

近況

終於完成了16個月的育狗生涯,
當然是個難忘的經驗和回憶,
甜酸苦辣乜都有,
一路碰到不少人問我,會否隻狗離開後再做幼犬的寄養家庭,
我早在一年前已經說不會了,
幾個原因令我如此早決絕下定論,
有他人的原因,有個人的,
不方便在此公開他人的原因,只能說說自己的,
個人體力的負荷,可以hea做,但不是我的性格,
認真起來就令自己辛苦,
可以幾辛苦,唔做過不會明白;
第二,生活上失去我過往的自由,
這幾天我享受回自由,那種快感不能形容。

曾經想過退休後收養一隻狗,
寄養一年多令我打消念頭,
不是我不愛狗,原來我仍未做好養狗的心態準備或是愛得不夠深

同隻狗共處近500日,有沒有不捨?
有,最痛苦是知道牠將要離開的第二個星期,
牠離家時我沒有哭,
只在最後分別時一抱眼紅了。

現時多了自己的生活和時間照顧兩病貓,
細b已接受化療超過半年,病穩定
妹頭病情曾一度好轉一個月, 已超過一個月拒絕進食
靠每日灌renal liquid、打水、食多種藥生,
生命正倒數中



18 則留言:

  1. 所以我一定做唔到寄養家庭 :'(
    妹頭有妳照顧,已經減輕了(之前)義工的工作量了,她是幸運,幸福的。
    希望兩貓唔太辛苦就是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b成日訓, 自己肯吃野, 今日覆診, 白血球仍頂得住, 醫生也讚佢叻
      妹頭仍有精神, 但不斷消瘦中

      刪除
  2. 聽到妹頭呢個消息, 我真係好唔開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然不知妹頭的真實年齡, 始終希望佢能享受多幾年, 佢只入屋3年半

      刪除
  3. 我一定做唔到寄養家庭x2,照顧患病貓好勞累的,珍惜與貓的每一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 你現在也在寄養Angie
      照顧未期病貓好似照顧患病老人,早前的確很攰,特別仲有一精力旺盛的年輕Labrador

      刪除
    2. 我之前幫人湊的,最多都係兩個星期,Angie 算最耐差唔多成個月,不過佢今晚就走了,如果姑仔嫌佢蝦佢屋企隻Bubble,會送番Angie 比我都唔定架,哈哈

      刪除
  4. 我無可能做寄養家庭
    喊死....

    回覆刪除
  5. i hate count down
    hate that feeling

    回覆刪除
    回覆
    1. One month prior notice before the dog is returned for guiding training. Honestly I prefer shortening the notification period

      刪除
  6. 我諗我都做唔寄養,因為分離從來不易

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔再做不是因為要分離,雖然分離對我也是痛苦,而是個人身體負荷和其他因素

      刪除
  7. 照顧了狗仔500日又要分開,一定會依依不捨ge, 不過佢一定一世都會記得你陪佢渡過的美好日子
    細B婆婆年事已高...係自然定律, 一切順其自然吧
    妹頭在外吃苦,能得到你收養照顧又氹掂方包, 已經好幸運了, 只希望佢餘下的時間不用太辛苦就是

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗主要是靠味覺去認人,知道牠會記得我,但狗是活在當下,分別時頭也不回跟人走了
      細b仍有後勁
      貓生如人生,不能完全掌握,萬萬沒想到生命力强悍如妹頭會受急性、慢性腎病突襲

      刪除
  8. 細B好叻, 生命力頑強, 希望喺你悉心照顧吓可以多享幾年福
    妹頭......真係冇諗過佢會咁, 只要佢餘下生命唔會太痛苦就好

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b也在慢慢衰退中,在藥物幫助下,將惡化速度放慢
      我經常面對妹頭前路的決擇

      刪除