2017年9月18日星期一

入屋兩週年



兩年前的今天,妹頭帶著一身未痊癒的刀傷來到此家開始休養,
記得咁清楚,因為卡樂b在妹頭到步前一個月走了,
兩年來未能忘懷.
短短幾十字, 我要分三次寫,
手機wallpaper仍是卡樂b, 每次講起、想起牠, 仍是雙眼通紅。

攝於離開前一個月,完全不像患病4年半的腎病貓,
到走時從未需要打水, 但完全沒有脫水情況,
全靠自己好生性不停飲水,怎能忘記牠.............



10 則留言:

  1. 我好明白你心情, 而家每次想起佢, 我都忍唔住

    回覆刪除
  2. 我明你心情
    我都經常摸住細佬+瞄瞄的骨灰說話

    回覆刪除
  3. 明白的,不論過去多少年,仍是永遠難忘一起相處的日子。記得初次到訪你的blog時,卡樂B已不在了,但看回舊文章,仍能感受到他是善解人意的貓貓,他會永遠活在你心內的

    回覆刪除
  4. 緣起緣滅.....卡樂B有你做他的主人已是他的福氣, 現在妹頭己入室2年, 方包受到妹頭的感染已隨和了不少(哈哈 ~ 糯米治木蝨), 向前望,總會有好事情

    回覆刪除
  5. 話咁快就兩年.....
    卡樂b~ 唔好只掛住喺彩虹橋 we we wet wet, 得閒要返嚟探吓阿娘呀 ^^
    三貓同瞓, 好溫馨喎

    回覆刪除
  6. 我diy咗個相架,貼滿了小天使ge相,都會自言自語…… 大家努力la,珍惜眼前的一切,big hug。
    三貓合照超正 😙

    回覆刪除
  7. 卡6b张相好靓😍
    3猫霸咗sofa,你仲有冇位坐?😄

    回覆刪除
  8. 無邊的思憶~~ 一世都唔唔會忘記~~
    張相好靚~~

    回覆刪除