2019年4月20日星期六

照顧老貓的小小心得

紅、黃色暴雨警告下, 最好在家寫blog做紀錄,
與家有老貓blog友交流下, 互相學習,
細b有病在身, 仍肯自己進食,但胃口時好時壞, 
多數自己吃一半, 一半靠我強餵,

為了方便用大針筒(60ml)強餵, 一定要先將食物打成蓉, 才能用針筒餵,
我用此種攪拌機, 馬力400w, 太細馬力打得不夠爛,
晚餐有吞那魚罐頭、水, 蒸雞柳碎、南瓜蓉、lysine powder, taurine powder, 


打一分鐘左右就成蓉, 要用矽膠抹刀划出, 如果唔係, 會殘留很多蓉在攪拌容器

細b吃唔晒, 要再加少量水稀釋, 用針筒吸完強餵

不要以為市面上有些罐頭寫明 xxxxx paste 可以直接用針筒餵,
事實上所謂paste 的肉醬是粗粒, 針筒不能直接吸入,
早前餵妹頭Hill's K/D 腎罐 paste with chicken 也先要加半罐水溝, 用細網篩加匙羹磨,
隔完的濃液才能用大針筒餵, 但妹頭從不吃濕糧, 只餵了一大罐就轉回Renal Liquid,

60ml 大針筒不是間間藥房有得, 藥房多只賣25ml 或以下針筒,

大針筒吸咀分兩種,一種如圖下左邊, 窿口較大,
另一種方便插針, 窿口較細, 不能用作餵食用,
圖下是我在FB見到有朋友使用, 是擠奶油用,
買來一試(係citysuper $80 買完, 先發現taste有類似的$38),
好處係不用將食物磨成冇渣的蓉, 罐頭paste 加水攪完可以直接倒下圓筒使用,
但操作上沒有針筒咁利落
可能我先入為主,已慣用大針筒


17 則留言:

  1. 我之前在藥房買大針筒
    剪斷針咀

    force feed一定要預備濕毛巾
    食到一天一地....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇剪斷針咀, 但因為吸咀長期被細b咬, 扁左, 我將扁左個段剪左
      濕毛巾一定要係左右, 餵妹頭時更要出動洗衣袋竺身

      刪除
  2. 多年前都買過大針筒,類似圖左的款式,是在長者保健公司買的。
    當時實在太亂了...沒想到擠奶油的針筒 > <
    卡b努力 ♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 擠奶油的針筒是由上倒入食物, 有些少粗粒亦可由吸咀擠出

      刪除
  3. 少爺上次病時, 我地都有餵水餵糧, 我都用個唧筒仔逐少餵
    見佢唔食野, 無哂力, 我真係喊左出來

    回覆刪除
  4. 多謝妳的分享,或者將來可能需要用到

    回覆刪除
  5. force feeding 其實對人對貓都折磨,不過唔做又唔得,仍記得我第一隻貓有FIP,每次force feed都打仗咁搞到毛髮污糟糟很難過
    做得幾多得幾多

    回覆刪除
  6. 我2仔已經19歲,所以都係好多問題....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難得兩兄弟能咁長壽, 年老有小毛病是正常

      刪除
  7. Co仔都係時候要戒口喇~佢爺爺太縱佢啦!

    回覆刪除
  8. https://www.youtube.com/watch?v=T0pDW7TPtE8

    回覆刪除