2014年5月1日星期四

卡樂b玩嘢

卡樂b近期新玩意, 
經常由廚房內推門(已有磁石吸住)關上, 困自己在廚房內等人打救佢,
曾試過老公離家前困咗卡樂b係廚房或忘記關門佢自困, 直到我晚上回家才能釋放佢, 
十幾個鐘斷糧斷水, 要上廁所就去廚房sink盆解決, 
所以現在岀門前一定要數齊貓頭, 一個不能少。

我回到家忙緊家務時, 佢又玩嘢關門裝下有冇人同佢玩,玩得多技巧升級, 識得半掩門, 這樣可以又關下又開下::mm1673 


昨晚婆婆突然衝入了一間房內的櫈下躲避卡樂b追打,
  聰明的卡樂b走出房躲在牆角, 等侯婆婆岀房門上前捕捉, 
此卑劣行為被我發現::mm2218 

當然婆婆最後安全走岀房門啦



32 則留言:

  1. 牠跟我家雞蛋仔都是頑皮仔, 雞蛋仔也會這樣把在洗手間喝完水出來的BBQ嚇一跳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好耐冇報導雞旦仔消息啦, 多d寫下你家三貓

      刪除
  2. 卡樂b 曳曳呀::mm2218 , 蝦老弱婦孺....就算靚仔都要教訓吓, 唔打得就捉住佢訓話要哦吓佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試用緊馴:o3 方法教訓佢同方包, 好似有d紋收斂, 哦佢當我唱歌::mm2415

      刪除
  3. 我屋企個肥仔都係,以前成日推門困住自己,依家我地用塞頂住度門,等佢冇得再推

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有用塞頂住度門, 但廚房門要關上, 卡樂b會係廚房造反推物件落地

      刪除
  4. 古靈精怪卡樂b引人注意
    阿媽知道哂個仔有幾多道板斧嘅, 有時扮懞想睇佢地果得戚貓樣::rr8093 , 必要時才篤爆, 養貓其中一種樂趣就係同佢地鬥智::_342

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b入門完全改變了我家養貓生態, 佢活潑好動、主動親近人, 不單是隻漂亮的貓, 令我平靜的家多了生機\m/

      刪除
  5. 回覆
    1. 我每朝出门返工都1234数猫头…试过一次囡囡唔小心困咗Jelly係衣柜内,整烂几件新衫裤,好彩冇疴屎疴尿::mm2218

      刪除
    2. 方包亦試過被困衣柜, 好彩佢忍到屎尿, 但佢有兩次被困房中, 忍唔到屎, 分別疴咗係袋上同貓床上, 要掉咗袋同貓床::vv4002

      刪除
  6. 識得僕貓,叻叻,曳仔最抵錫 ::mm2058

    回覆刪除
  7. 我四件都識玩呢種偷襲, 同你一樣, 見倒都會制止下嘅, 卡6B, 改偷襲塊方包好過蝦女人啦::vv4039
    呢度好多卡粉睇你檯戲架::_344

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b 雖然明知唔夠方包打, 周不時偷襲方包, 從后咬方包大屁股, 結果方包大怒追殺, 卡樂b只夠力擋幾招, 要la la聲走佬, 遲一步又被方包咬到遍地甩毛::kk3165

      刪除
  8. 卡樂B真可愛, 鍾意玩捉E因 ::_1553
    不過追住細B婆婆嚟打就曳曳咗 d 喇, 要打 pat pat 先得 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用馴狗方法教訓卡樂b、方包, 發覺卡樂b比方包受教

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢比初入門時乖咗好多, 以前我常被卡樂b激到::_2382

      刪除