2014年5月23日星期五

時光倒流

見到標媽的妙妙入門, 令我連想起超過5年前卡樂b入門時的情況

剛到步, 未走岀貓袋就被細b、細佬圍困



之後被困入籠隔離

好愁, 唔知呢度邊度, 外邊兩隻灰沉沉的肥貓又係度虎視眈眈

特別個隻好似黑毛豬的對住個籠靜坐成個鐘抗議咁

越坐越近對望著, 唔肯走, 唔知佢想點?

見隻黑毛豬又發愁咁, 第日唔知夠唔夠佢打?



36 則留言:

  1. 人生路不熟, 難怪佢愁爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b適應力好強, 一放監就識去冇貓沙的貓廁所L-)

      刪除
  2. 回覆
    1. 細b當日去圍貓,估唔到宜家俾卡樂b打::ww6018

      刪除
    2. 細b始終是我自住後養的第一隻貓, 一貓生活了3年, 其實兩隻灰貓都是獨家村, 可能卡樂b見方包打細b又學埋d衰嘢

      刪除
  3. ::oo2051 方包成個親善大使咁
    五年....卡6b個樣冇乜變....嗰陣未有腎病::ww6004

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當時方包好唔開心, 所以成日監察卡樂b, 又左騰右騰哀叫
      卡樂b患的腎病是遺傳, 當時已有腎病, 只是未嚴重到有病症令我察覺

      刪除
  4. 卡樂b個樣真係好唔開心::kk3155

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b其實天生好樂觀, 佢到e+都唔似有病吃緊藥幾年

      刪除
  5. 回覆
    1. ::mm2414 No la, 日日互片, 三貓性格三種極端

      刪除
  6. 方包見卡樂B要困籠咁慘, 想陪吓佢啫::_1559

    回覆刪除
    回覆
    1. 係就好囉::mm1613 , 唔水日打夜打切磋武術

      刪除
  7. 只黑毛猪当时嘅身形都唔细呀::mm2065

    回覆刪除
  8. 吓,你一入門就俾佢地三口六面講清楚? 我系偷運妙妙入房架 >~<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你多d同bill bill溝通下::_342

      刪除
    2. 其實兩彈唔夠12小時我就比佢地見面咖喇

      刪除
  9. 回覆
    1. 大多數貓貓地域觀念好強, 保護自己地盤

      刪除
  10. 要幾耐時間,才接愛大家呀?

    回覆刪除
  11. 禾覺得黑毛豬品種多數係獨家村, 唔鍾意同類::kk3050

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b真係好驚驚::oo2055 , 佢好似英短混種, 所以3隻大欖扯唔埋

      刪除
    2. 如果佢地由bb貓一起長大, 情況可能好d::mm1581, 三貓各相隔約三年入門, 的而且確大欖扯唔埋::mm1673
      卡樂b應該有部分英短血統, 所以有cream色毛, 其他身體特徵似唐貓

      刪除
  12. 我又係見bill媽接妙妙入門就諗起我當年接妃彈入門嘅野

    回覆刪除
  13. 眨下眼已經係5年前嘅事.......09年嘅事 ? 我09年先開始養貓, 哥哥第一日嚟嘅情形, 我都仲記得好清楚 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢十年時間過得好快, 細b已是老貓, 我也開始長出白髮::kk3165

      刪除
  14. Hello Calbee mum, how are you? long time no leaving messages. I have 2 Chinese story books for you, dont know whether u want to have them or not. Plse leave a message at facebook Kit Go Bet Mt. Thks

    回覆刪除
  15. 小時候既卡樂b好可愛~~ :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b以前是流浪貓, 被義工捉上愛協絕育, 因性格溫順, 有幸被選中上架被人領養, 佢入門時已經是有牙漬為的成貓, 不過較baby face, 令你以為是bb貓

      刪除
  16. 細b、細佬... 個樣... 凶神惡殺... 嚇C當時的卡樂B....

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦, 有外來侵略者, 點都要擺下姿勢保衛家園

      刪除